חפש רק בנושא זה






תשובה
הי אסף,
האם האימון שציינת הוא האימון היחידי שאתה מבצע במהלך השבוע?
במידה וזה האימון היחידי, אז יש מקום לשלב אימונים נוספים במהלך השבוע (אימונים אירוביים, כוח, אימוני כדורסל), זה יעזור בשיפור הכושר האירובי וכושר המשחק.
לגבי התאוששות, תזונה ושינה הם שני הגורמים החשובים ביותר להתאוששות והקפדה עליהם בהחלט יכולה לעזור (7-8 שעות שינה בלילה, תזונה מאוזנת ועוד), אבל בנוסף הייתי ממליצה לבחון את תכנית האימונים הכללית שלך.
בברכה,
רותם

כותרת: הוסף סמיילי
תוכן:
צרף קובץ (עד 200kb)

שם המחבר:
דואר אלקטרוני:
קוד אימות:
Captchaהקשב והקלד את הקוד שתשמע

Back
הכנס הלאומי למדעי האימון התחרותי: מכירת הכרטיסים וההרשמה לסדנאות בעיצומה

טניס שולחן: טל ישראלי, חניך אקדמיית וינגייט למצוינות בספורט, זכה במדליית ארד קבוצתית באליפות הונגריה הפתוחה

נבחרת הנשים בג'ודו מארחת במכון וינגייט מחנה אימון בין-לאומי בהשתתפות נבחרות מבריטניה ומאוזבקיסטן

מדליית ארד לאנסטסיה גורבנקו במשחה ה-200 מ' מ.א בתוצאה 2:13:52 דקות בתחרות סבב ה-Pro Swim בגרינסברו ארה"ב

מקום ראשון למטפסים הפראלימפיים, מיכאל שפייזר ומור ספיר, באליפות הולנד הפתוחה לטיפוס פראלימפי

מדליית כסף לשחיין מרקוס שלזינגר ב-50 מ' פרפר בתוצאה 23.35 שניות (בבריכות קצרות) בגביע "ניקו סאפיו" בגנואה