חפש רק בנושא זה






תשובה
הי אסף,
האם האימון שציינת הוא האימון היחידי שאתה מבצע במהלך השבוע?
במידה וזה האימון היחידי, אז יש מקום לשלב אימונים נוספים במהלך השבוע (אימונים אירוביים, כוח, אימוני כדורסל), זה יעזור בשיפור הכושר האירובי וכושר המשחק.
לגבי התאוששות, תזונה ושינה הם שני הגורמים החשובים ביותר להתאוששות והקפדה עליהם בהחלט יכולה לעזור (7-8 שעות שינה בלילה, תזונה מאוזנת ועוד), אבל בנוסף הייתי ממליצה לבחון את תכנית האימונים הכללית שלך.
בברכה,
רותם

כותרת: הוסף סמיילי
תוכן:
צרף קובץ (עד 200kb)

שם המחבר:
דואר אלקטרוני:
קוד אימות:
Captchaהקשב והקלד את הקוד שתשמע

Back
חג שבועות בריא ושמח

שר התרבות והספורט החדש, חילי טרופר, ביקר במכון וינגייט ואמר: "זהו מפגש עם ערכים של שאפתנות, מקצועיות ושליחות"

מפעלי קיץ 2020 יתקיימו השנה במתכונת ייחודית המשלבת למידה מקוונת והשתלמות מעשית במכון וינגייט. ההרשמה בעיצומה - אל תחמיצו!

בדרך לשגרה: חודש ביצוען של בדיקות הארגומטריה במרכז לרפואת ספורט ולמחקר

נמשכת ההרשמה למגוון קורסים ומסלולי לימוד בביה"ס למאמנים ולמדריכים ע"ש נט הולמן

המרכז לרפואת ספורט ולמחקר של מכון וינגייט, ממשיך גם בימים אלו לשרת את ספורטאי ההישג של ישראל

מועדון הכושר למנויים, שב לפעול בהתאם ובכפוף להנחיות משרד הבריאות

ספורטאי הסגלים האולימפיים של ישראל בספורט היחידני חזרו לאימונים בכפוף להנחיות משרד הבריאות

חודשו הלימודים בביה"ס למאמנים ולמדריכים ע"ש נט הולמן במתכונת מקוונת