חפש רק בנושא זה






גיל, קולגן וטבעונות.
הבנתי שעם הגיל קצב התהליכים הקטבוליים של רקמות החיבור בגוף מתחיל לעלות על זה של התהליכים האנבוליים.
ולכן, במיוחד עבור ספורטאים, חושב לתת דגש על צריכת קולגן בתזונה.
ניסיתי קצת לחקור בנושא באינטרנט, ונתקלתי בשתי דעות שונות.

א
אין תחליף לאכילת רקמות חיבור מהחי.
ישנם תוספי תזונה של קולגן/ג''לטין אותם רצוי לצרוך יחד עם ויטמין c לפני האימון.

ב
החלבונים מהם מורכב הקולגן הם ליזין, גליצין, פרולין. הם נפוצים מאד בקטניות.
לכן צריך לשנות את יחס הדגנים/קטניות בתזונה כך שיהיה יותר לטובת הקטניות.
חשוב לאכול קטניות יחד עם ויטמין c לפני האימון.

איזה אופציה היא הנכונה?
או שאף אחת מהן?

כותרת: הוסף סמיילי
תוכן:
צרף קובץ (עד 200kb)

שם המחבר:
דואר אלקטרוני:
קוד אימות:
Captchaהקשב והקלד את הקוד שתשמע

Back
מדליית זהב לאורי ששון (100+ק"ג) בגרנד פרי ת"א

מדליית זהב לפיטר פלצ'יק (100 ק"ג) בגרנד פרי ת"א

מדליית ארד לטל פליקר (66 ק"ג) בגרנד פרי ת"א. ברוך שמאילוב (66 ק"ג) סיים חמישי

נמשכת ההרשמה למגוון קורסים ומסלולי לימוד בביה"ס למאמנים ולמדריכים של מכון וינגייט