חפש רק בנושא זה






גיל, קולגן וטבעונות.
הבנתי שעם הגיל קצב התהליכים הקטבוליים של רקמות החיבור בגוף מתחיל לעלות על זה של התהליכים האנבוליים.
ולכן, במיוחד עבור ספורטאים, חושב לתת דגש על צריכת קולגן בתזונה.
ניסיתי קצת לחקור בנושא באינטרנט, ונתקלתי בשתי דעות שונות.

א
אין תחליף לאכילת רקמות חיבור מהחי.
ישנם תוספי תזונה של קולגן/ג''לטין אותם רצוי לצרוך יחד עם ויטמין c לפני האימון.

ב
החלבונים מהם מורכב הקולגן הם ליזין, גליצין, פרולין. הם נפוצים מאד בקטניות.
לכן צריך לשנות את יחס הדגנים/קטניות בתזונה כך שיהיה יותר לטובת הקטניות.
חשוב לאכול קטניות יחד עם ויטמין c לפני האימון.

איזה אופציה היא הנכונה?
או שאף אחת מהן?

כותרת: הוסף סמיילי
תוכן:
צרף קובץ (עד 200kb)

שם המחבר:
דואר אלקטרוני:
קוד אימות:
Captchaהקשב והקלד את הקוד שתשמע

Back
הכנס הלאומי למדעי האימון התחרותי: מכירת הכרטיסים וההרשמה לסדנאות בעיצומה

טניס שולחן: טל ישראלי, חניך אקדמיית וינגייט למצוינות בספורט, זכה במדליית ארד קבוצתית באליפות הונגריה הפתוחה

נבחרת הנשים בג'ודו מארחת במכון וינגייט מחנה אימון בין-לאומי בהשתתפות נבחרות מבריטניה ומאוזבקיסטן

מדליית ארד לאנסטסיה גורבנקו במשחה ה-200 מ' מ.א בתוצאה 2:13:52 דקות בתחרות סבב ה-Pro Swim בגרינסברו ארה"ב

מקום ראשון למטפסים הפראלימפיים, מיכאל שפייזר ומור ספיר, באליפות הולנד הפתוחה לטיפוס פראלימפי

מדליית כסף לשחיין מרקוס שלזינגר ב-50 מ' פרפר בתוצאה 23.35 שניות (בבריכות קצרות) בגביע "ניקו סאפיו" בגנואה