חפש רק בנושא זה






תשובה
איילת שלום,
שני דברים מהותיים שקשורים להתאוששות מאימונים - שינה ותזונה.
בהקשר התזונתי - ממליצה להפנות את שאלתך בפורום תזונה.
בהקשר השינה - מספר שעות השינה ואיכות השינה מאוד חשוב לתהליכי ההתאוששות. הקפדה על לפחות 7-8 שעות שינה בלילה, הימנעות משימוש במכשירים אלקטרוניים המפיצים אור כחול כשעה לפני השינה, הקפדה על חדר חשוך ללא תאורה, תנאי שינה נוחים וכדומה.
בברכה,
רותם

כותרת: הוסף סמיילי
תוכן:
צרף קובץ (עד 200kb)

שם המחבר:
דואר אלקטרוני:
קוד אימות:
Captchaהקשב והקלד את הקוד שתשמע

Back
יום פתוח ללימודי נטורופתיה עם ראשת המסלול, ד"ר מירה כהן שטרקמן, יתקיים ביום שישי, ה-14.8.20, בשעה 10:00

חודש ביצוען של בדיקות הארגומטריה במרכז לרפואת ספורט ולמחקר

נמשכת ההרשמה למגוון קורסים ומסלולי לימוד בביה"ס למאמנים ולמדריכים ע"ש נט הולמן