חפש רק בנושא זה






תשובה
ניר שלום,
כל הכבוד על שמירת שגרת אימונים קבועה, גם אם רק התחלת לבצע זאת בשנה האחרונה, אין גיל שזה מאוחר מדי.
מבחינת המינונים - על פניו זה נשמע בסדר, אבל על מנת להגיד בצורה מקצועית שזה מה שמתאים עבורך לא אוכל בפורום.
צריך לבחון איזה תרגילי כוח אתה מבצע, עומס/מספר חזרות וכדומה, ומבחינת האימון האירובי האם אכן 70% מדופק מרבי זאת העצימות הנכונה לך. לדוגמא, על פי מה חישבת דופק מרבי? האם את יודע מה הוא או מסתמך על נוסחאות חיזוי?

ההמלצות של ארגוני הבריאות העולמיים לגבי מינוני פעילות גופנית הם: מינימום של 150דק פעילות אירובית בשבוע (פעילות בעצימות מתונה-בינונית) או 75דק'' של פעילות אירובית עצימה. לרוב אנחנו ממליצים לאנשים שיכולים ובריאים על שילוב של מגוון עצימויות במהלך השבוע. בנוסף, חשוב לשלב בין 2-3 פעמים בשבוע אימוני כוח.
לכן, אם תסתכל על מאפייני האימון שלך היום, אתה בהחלט עומד בהמלצות. אבל בכל מקרה, ממליצה לשקול לבצע בדיקת מאמץ קלינית (אולי אפילו פרופיל לקטט) וייעוץ פיזיולוגי, כדי לקבל הנחיות ספציפיות ליכולתך ומטרותיך.
אתה יכול ליצור קשר עם המרכז לרפואת ספורט ומחקר לשם קביעת בדיקה וייעוץ בטלפון: 09-8639420/426.
בברכה,
רותם

כותרת: הוסף סמיילי
תוכן:
צרף קובץ (עד 200kb)

שם המחבר:
דואר אלקטרוני:
קוד אימות:
Captchaהקשב והקלד את הקוד שתשמע

Back
יום פתוח ללימודי נטורופתיה עם ראשת המסלול, ד"ר מירה כהן שטרקמן, יתקיים ביום שישי, ה-14.8.20, בשעה 10:00

חודש ביצוען של בדיקות הארגומטריה במרכז לרפואת ספורט ולמחקר

נמשכת ההרשמה למגוון קורסים ומסלולי לימוד בביה"ס למאמנים ולמדריכים ע"ש נט הולמן