חפש רק בנושא זה






הורדת עצימות וזמן ריצה בשל פציעה,בעיות בריאות.
בת 61.כבר9 שנים יציבה במשקל[אחרי דיאטה והורדה של 54 קג בשלוש שנים].אוכלת כ 1750 קלוריות ליום ורצה קרוב ל48 קמ בשבוע.לאחרונה זה ממש קשה לעמוד בספורט אינטנסיבי כזה ולצערי נפתי במהלך ריצה עם חבלות בכל בגוף ומ כה קשה מאד בקידמת הראם שלוותה בהמטומה שחורה עד לאמצע האף.וזה הכניס אותי לחרדה ואבדן ביטחון להמשיך לרוץ בחוץ[אספלט וחלק מידרכה של אבנים משתלבות]לכן בגילי הסיכון מאד מאיים והתחלתי לרוץ בהליכון בבית.כשמנסה להמיר את המהירות וגובה המסלול להידמות למאמץ מהריצה בחוץ.כרגע רצה 8 קמש כל אימון ל4 ימים בשבועבמהירות 906 עד 10קמש.והאמת שזה מישטח נעים וקל לעומת הרחוב.ועד עתה בשבועיים .מישקל יציב.שאלתי היא לגבי העתיד.הירידה מ108 קג ל54 קג זו משימת חיי.וגאוותי שהצלחתי.אך ברור לי שמיגבלות בריאות עתידיות לא יאפשרו להתמיד בעוצמה כזאת ואני זקוקה להכוונה אייך לשמור על המשקל בהקטנת משמעותית של הפעילות הספורטיבית.[ כבר עברתי ניתוח שחייב חודשיים להפסיק ומיד עליתי 4 קג שהיה מאד קשה להיפטר מהם].ובמקביל מאד טוב ומתאים לי לא לרדת מ1750 קלוריות.לא מרגישה תיסכולים כמו בדיאטות עבר דלות קלוריות.זה מאפשר לאכול ולגוון ולא לחיות בתיסכול.אייך עשים את הקטנת הפעילות ללא צימצום האוכל ולהישאר רזה.אנה אודה על עזרתכם.

כותרת: הוסף סמיילי
תוכן:
צרף קובץ (עד 200kb)

שם המחבר:
דואר אלקטרוני:
קוד אימות:
Captchaהקשב והקלד את הקוד שתשמע

Back
חג שבועות בריא ושמח

שר התרבות והספורט החדש, חילי טרופר, ביקר במכון וינגייט ואמר: "זהו מפגש עם ערכים של שאפתנות, מקצועיות ושליחות"

מפעלי קיץ 2020 יתקיימו השנה במתכונת ייחודית המשלבת למידה מקוונת והשתלמות מעשית במכון וינגייט. ההרשמה בעיצומה - אל תחמיצו!

בדרך לשגרה: חודש ביצוען של בדיקות הארגומטריה במרכז לרפואת ספורט ולמחקר

נמשכת ההרשמה למגוון קורסים ומסלולי לימוד בביה"ס למאמנים ולמדריכים ע"ש נט הולמן

המרכז לרפואת ספורט ולמחקר של מכון וינגייט, ממשיך גם בימים אלו לשרת את ספורטאי ההישג של ישראל

מועדון הכושר למנויים, שב לפעול בהתאם ובכפוף להנחיות משרד הבריאות

ספורטאי הסגלים האולימפיים של ישראל בספורט היחידני חזרו לאימונים בכפוף להנחיות משרד הבריאות

חודשו הלימודים בביה"ס למאמנים ולמדריכים ע"ש נט הולמן במתכונת מקוונת