חפש רק בנושא זה






תשובה
דוד שלום,
על מנת לענות על השאלה, צריך להבין מספר גורמים על מאפייני האימון שלך והרקע שלך. כלומר, נסיון שלך באימון כוח, היסטוריה רפואית, גיל וכדומה.
בנוסף, איך אתה מרגיש ב-3-4 חזרות אחרונות בכל סט (האם אתה מרגיש שאתה לא יכול לבצע יותר מ-10 חזרות בכל תרגיל, או שאתה מרגיש שהמשקל יחסית קל).
על מנת שאימון כוח יהיה יעיל, צריך שהעומס שאתה עובד מולו יתאים לגילך ומטרותיך ויהיה משמעותי עבורך וייצר עומס מכני מתאים וגירוי מטבולי ראוי ברמה השרירית אשר יוביל לסינתזת חלבונים (תהליך אשר מוביל לעלייה ושמירה על מסת השריר). לדוגמא, לעיתים באוכלוסיה צעירה לא מספיק לעלות את תדירות הסטים שאתה מבצע בכל תרגיל (כלומר את נפח החזרות), אלא יש משמעות גדולה יותר להתנגדות שמולה אתה מבצע את התרגיל. מצד שני, לאוכלוסיה יותר מבוגרת שלעיתים אינה מסוגלת לעבוד מול משקלים גבוהים, יש אפשרות דווקא להמליץ על העלאת נפח האימון (יותר סטים, יותר חזרות ומשקל נמוך יותר).
בברכה,
רותם

כותרת: הוסף סמיילי
תוכן:
צרף קובץ (עד 200kb)

שם המחבר:
דואר אלקטרוני:
קוד אימות:
Captchaהקשב והקלד את הקוד שתשמע

Back
חג שבועות בריא ושמח

שר התרבות והספורט החדש, חילי טרופר, ביקר במכון וינגייט ואמר: "זהו מפגש עם ערכים של שאפתנות, מקצועיות ושליחות"

מפעלי קיץ 2020 יתקיימו השנה במתכונת ייחודית המשלבת למידה מקוונת והשתלמות מעשית במכון וינגייט. ההרשמה בעיצומה - אל תחמיצו!

בדרך לשגרה: חודש ביצוען של בדיקות הארגומטריה במרכז לרפואת ספורט ולמחקר

נמשכת ההרשמה למגוון קורסים ומסלולי לימוד בביה"ס למאמנים ולמדריכים ע"ש נט הולמן

המרכז לרפואת ספורט ולמחקר של מכון וינגייט, ממשיך גם בימים אלו לשרת את ספורטאי ההישג של ישראל

מועדון הכושר למנויים, שב לפעול בהתאם ובכפוף להנחיות משרד הבריאות

ספורטאי הסגלים האולימפיים של ישראל בספורט היחידני חזרו לאימונים בכפוף להנחיות משרד הבריאות

חודשו הלימודים בביה"ס למאמנים ולמדריכים ע"ש נט הולמן במתכונת מקוונת