חפש רק בנושא זה






תשובה
סמי שלום,
חלק מהתמורות והתועלות של אימוני כוח הן כמובן עלייה במסת שריר. עם זאת, על מנת שאכן אימוני כוח יובילו לעלייה/שמירה על מסת שריר, העומס שאיתו צריך לעבוד צריך להיות משמעותי ולהוביל לעומס מכני ומטבולי ברמה השרירית. כלומר, במידה ואתה מבצע תרגילים עם משקולות קלים והעומס בחזרות האחרונות בכל התרגילים שאתה מבצע הוא משמעותי (מקסימום יכול לבצע עם אותו משקל בין 1-2 חזרות) אז התועלת של האימונים בשילוב עם תזונה נכונה בהחלט יכול להוביל לעלייה במסת שריר.
עם זאת, במידה והעומס שאתה עובד איתו קל מדי, הגירוי לא יהיה מספיק משמעותי והתועלת של האימון תהיה נמוכה יותר.
על מנת לענות בצורה מלאה על שאלתך, צריך להבין אם אילו עומסים אתה מתאמן, כמה סטים, מספר חזרות בכל סט, תדירות אימונים ושבועית ועוד מידע לגביך.
בברכה,
רותם

כותרת: הוסף סמיילי
תוכן:
צרף קובץ (עד 200kb)

שם המחבר:
דואר אלקטרוני:
קוד אימות:
Captchaהקשב והקלד את הקוד שתשמע

Back
שר התרבות והספורט החדש, חילי טרופר, ביקר במכון וינגייט ואמר: "זהו מפגש עם ערכים של שאפתנות, מקצועיות ושליחות"

מפעלי קיץ 2020 יתקיימו השנה במתכונת ייחודית המשלבת למידה מקוונת והשתלמות מעשית במכון וינגייט. ההרשמה בעיצומה - אל תחמיצו!

בדרך לשגרה: חודש ביצוען של בדיקות הארגומטריה במרכז לרפואת ספורט ולמחקר

נמשכת ההרשמה למגוון קורסים ומסלולי לימוד בביה"ס למאמנים ולמדריכים ע"ש נט הולמן

המרכז לרפואת ספורט ולמחקר של מכון וינגייט, ממשיך גם בימים אלו לשרת את ספורטאי ההישג של ישראל

מועדון הכושר למנויים, שב לפעול בהתאם ובכפוף להנחיות משרד הבריאות

ספורטאי הסגלים האולימפיים של ישראל בספורט היחידני חזרו לאימונים בכפוף להנחיות משרד הבריאות

חודשו הלימודים בביה"ס למאמנים ולמדריכים ע"ש נט הולמן במתכונת מקוונת