חפש רק בנושא זה






תשובה
איציק שלום,
על מנת לענות על שאלתך, יש צורך לראות את בנך (קצב התפתחות גופנית וכדומה), להבין איך הוא מבצע את התרגיל ולקבל מידע נוסף על נסיונו באימון.
עם זאת, חשוב לציין שאימוני כוח לילדים ומתגברים חשובים מאוד לטובת שיפור יכולות הכוח, העלאת מסת העצם, מניעת פציעות ושמירה על תפקודיות ושיפור ביצועים בספורט תחרותי. בעיקרון בגילאים של טרום שלב הצמיחה המואצת מומלץ לעבוד עם משקלים נמוכים יותר ועם מספר חזרות גדול יותר בכל סט (זאת הסיבה שכתבתי בהתחלה, שכדי לקבל המלצות יותר מדויקות לגבי משקלים מומלצים לאימון, יש צורך לראות את בנך ולקבל מידע נוסף על הרקע שלו).
כדי לקבל הנחיות יותר מדויקות, אתה מוזמן ליצור קשר עם המרכז לרפואת ספורט ומחקר במכון וינגייט לתיאום פגישת ייעוץ. ניתן לתאם בטלפון: 09-8639420/426.
בברכה,
רותם

כותרת: הוסף סמיילי
תוכן:
צרף קובץ (עד 200kb)

שם המחבר:
דואר אלקטרוני:
קוד אימות:
Captchaהקשב והקלד את הקוד שתשמע

Back
הושג הסכם הבנות עם איגוד ההתעמלות בחסות משרד התרבות והספורט: מתעמלות האומנותית ונבחרת המכשירים של ישראל, יתאמנו במכון וינגייט בעשור הקרוב

את הקיץ הזה תבלו במועדון הספורט של מכון וינגייט: מינויים משפחתיים במחירים משתלמים במיוחד

יום פתוח ללימודי נטורופתיה עם ראשת המסלול, ד"ר מירה כהן שטרקמן, יתקיים ביום שישי, ה-17 ביולי, בשעה 9:30

חודש ביצוען של בדיקות הארגומטריה במרכז לרפואת ספורט ולמחקר

נמשכת ההרשמה למגוון קורסים ומסלולי לימוד בביה"ס למאמנים ולמדריכים ע"ש נט הולמן