חפש רק בנושא זה






המטרה כרגע היא לרדת במשקל
אבל כדאי לדעתי לרדת תוך שמירה על המסה השרירית ומסת העצם.
דיאטה מהירה ללא פעילות, עלולה לגרום לירידה לא רצוייה במסת העצם ולפגיעה.
בעניין התרגילים, זה ממש לא משנה, אין פה עניין של חיזוק ספציפי של שריר כזה או אחר ואין פה עניין ספורטיבי, רק כושר כללי.
תחליט אתה תוך כדי התנסות.

כותרת: הוסף סמיילי
תוכן:
צרף קובץ (עד 200kb)

שם המחבר:
דואר אלקטרוני:
קוד אימות:
Captchaהקשב והקלד את הקוד שתשמע

Back
יום פתוח ללימודי נטורופתיה עם ראשת המסלול, ד"ר מירה כהן שטרקמן, יתקיים ביום שישי, ה-17 ביולי, בשעה 9:30

חודש ביצוען של בדיקות הארגומטריה במרכז לרפואת ספורט ולמחקר

נמשכת ההרשמה למגוון קורסים ומסלולי לימוד בביה"ס למאמנים ולמדריכים ע"ש נט הולמן