חפש רק בנושא זה






תשובה
יפעת שלום,
במידה ומטרות האימון שאת מבצעת הן למטרות בריאותיות והנאה בלבד, אז לא משנה מה את מבצעת קודם, מה שיותר נוח לך - העיקר לבצע :-)
במידה ומטרותיך מאימוני הכוח הן יותר משמעותיות (להתקדם עם עבודה עם משקלים יותר גבוהים וכדומה...), אז מומלץ לבצע את אימוני הכוח ראשונים ולאחר מכן לסיים עם אימון אירובי שאותו ניתן לבצע בעצימות מתונה גם שהגוף כבר "עייף". במידה ותבצעי את האימון האירובי טרום אימון הכוח, את תגיעי כבר קצת עייפה ועם מאגרי אנרגיה מעט מדוללים שיכולים להשפיע על היכולת לבצע אימון כוח בצורה יותר איכותית.
בברכה,
רותם


כותרת: הוסף סמיילי
תוכן:
צרף קובץ (עד 200kb)

שם המחבר:
דואר אלקטרוני:
קוד אימות:
Captchaהקשב והקלד את הקוד שתשמע

Back
יום פתוח ללימודי נטורופתיה עם ראשת המסלול, ד"ר מירה כהן שטרקמן, יתקיים ביום שישי, ה-17 ביולי, בשעה 9:30

חודש ביצוען של בדיקות הארגומטריה במרכז לרפואת ספורט ולמחקר

נמשכת ההרשמה למגוון קורסים ומסלולי לימוד בביה"ס למאמנים ולמדריכים ע"ש נט הולמן