חפש רק בנושא זה






ניפוח רגליים
שלום רב,
אני מתאמנת מזה מספר שנים בחדר כושר/ חוגים בין 3-4 פעמים בשבוע.
עיקר המטרה שלי זה לחטב את הגוף (עד כמה שאפשר, לא מקצועי) . ניסיתי כל מני סוגי תוכניות למשל יותר חוגי אירובי במשקל נמוך ופחות משקלים כבדים בחדר כושר ותקופה שעשיתי להפך כלומר, הרמת משקלים גבוהים. כאשר הייתי מתאמנת הרבה בחדר כושר במשקלים יחסית כבדים עבורי למשל בתרגילי סקווט התוצאה הייתה שהרגליים שלי היו מתנפחות בצורה מאוד דרסטית. השאלה שלי איך אני נמנעת מלגיע למצב שהרגליים שלי מתנפחות אלא יותר טיפה למצק אותם ולעבוד יותר על הישבן? האם לעבוד במשקלים נמוכים יותר? יותר חוגים במשקלים נמוכים ופחות אימוני כח במשקלים גבוהים או להפך? אודה להכוונה אולי סוג מסויים של סקווטים. תודה מראש

כותרת: הוסף סמיילי
תוכן:
צרף קובץ (עד 200kb)

שם המחבר:
דואר אלקטרוני:
קוד אימות:
Captchaהקשב והקלד את הקוד שתשמע

Back
יום פתוח ללימודי נטורופתיה עם ראשת המסלול, ד"ר מירה כהן שטרקמן, יתקיים ביום שישי, ה-17 ביולי, בשעה 9:30

חודש ביצוען של בדיקות הארגומטריה במרכז לרפואת ספורט ולמחקר

נמשכת ההרשמה למגוון קורסים ומסלולי לימוד בביה"ס למאמנים ולמדריכים ע"ש נט הולמן