חפש רק בנושא זה






תשובה
חיים שלום,
על מנת לענות לשאלותיך בצורה יותר מדויקת ומקצועית יש צורך לקבל פרטים נוספים על מצבך הבריאותי.
ריצה בצורה מבוקרת ומאוזנת אינה פוגעת בברכיים ובגב, אבל ייתכן בנקודה בה אתה נמצא יש מקום לשלב גם הליכה כחלק מהבנייה של התשתית האירובית (במידה ויש עודף משקל משמעותי, ייתכן ונמליץ על פעילות ללא נשיאת משקל גוף). ללא ביצוע בדיקת פרופיל לקטט לדוגמא, לא ניתן להמליץ איך נכון לך להתאמן.
בנוסף, על מנת לעזור בשינוי הרכב גוף, בהחלט מומלץ לשלב אימוני כוח, אך לא להזניח את האימונים האירוביים.
על מנת לקבל ייעוץ מסודר ובהתאם ליכולותיך ומצבך הבריאותי, ממליצה לבצע בדיקת פרופיל לקטט וייעוץ פיזיולוגי. ניתן לתאם בדיקה וייעוץ במרכז לרפואת ספורט במכון וינגייט בטלפון: 09-8639420/426.
בברכה,
רותם

כותרת: הוסף סמיילי
תוכן:
צרף קובץ (עד 200kb)

שם המחבר:
דואר אלקטרוני:
קוד אימות:
Captchaהקשב והקלד את הקוד שתשמע

Back
יום פתוח ללימודי נטורופתיה עם ראשת המסלול, ד"ר מירה כהן שטרקמן, יתקיים ביום שישי, ה-17 ביולי, בשעה 9:30

חודש ביצוען של בדיקות הארגומטריה במרכז לרפואת ספורט ולמחקר

נמשכת ההרשמה למגוון קורסים ומסלולי לימוד בביה"ס למאמנים ולמדריכים ע"ש נט הולמן