חפש רק בנושא זה






תשובה
שמואל שלום,
בהחלט ניתן ואף מומלץ לשלב אימונים אירוביים (כדוגמת ריצה) בשילוב עם אימוני כוח (לדוגמא אימוני trx שהזכרת בשאלתך).
עם זאת, במידה ומטרתך עלייה במסת שריר, אז יש חשיבות גדולה לתזונה ויש לוודא שאימון הכוח מבוצע בעומס נכון שיצור את הגירוי המתאים לעלייה במסת שריר. בנוסף, במידה ואכן המטרה היא עלייה במסת שריר, אז האימונים האירוביים צריכים גם להיות במינון הנכון, כך שמצד אחד תקבל את התועלות החשובות שיש לאימונים אלו ומצד שני תאפשר לך לעלות את מסת השריר.
מבחינת ההמלצות לביצוע פעילות גופנית מומלץ ביצוע של לפחות 150דק'' פעילות אירובית מתונה בשבוע (לדוגמא הליכה) או 75דק'' של פעילות אירובית יותר עצימה (לדוגמא ריצה) - את משך האימונים מומלץ לפזר על פני 3-5 ימים בשבוע. בנוסף, חשוב לבצע גם בין 2-3 אימוני כוח בשבוע - לגבי מינונים זה תלוי רבות במטרת האימון שלך.
במידה ואתה מעוניין בייעוץ פיזיולוגי שייקח בחשבון את הרקע הספורטיבי ורפואי, מטרת האימון, אתה מוזמן לפנות למרכז לרפואת ספורט ומחקר במכון וינגייט ולתאם ייעוץ בטלפון: 09-8639420/426.
בברכה,
רותם



כותרת: הוסף סמיילי
תוכן:
צרף קובץ (עד 200kb)

שם המחבר:
דואר אלקטרוני:
קוד אימות:
Captchaהקשב והקלד את הקוד שתשמע

Back
יום פתוח ללימודי נטורופתיה עם ראשת המסלול, ד"ר מירה כהן שטרקמן, יתקיים ביום שישי, ה-17 ביולי, בשעה 9:30

חודש ביצוען של בדיקות הארגומטריה במרכז לרפואת ספורט ולמחקר

נמשכת ההרשמה למגוון קורסים ומסלולי לימוד בביה"ס למאמנים ולמדריכים ע"ש נט הולמן