חפש רק בנושא זה






תשובה
שמואל שלום,
ההמלצות שציינתי למינוני פעילות אירובית מתייחסים למינון המומלץ לטובת שמירה על בריאות ולאו דווקא בהקשר של פיתוח מסת שריר.
עם זאת, בהחלט ככל שמינון האימונים האירוביים השבועי עולה אז תתכן פגיעה ביכולתך לפתח מסת שריר. עם זאת, כן חשוב לבצע אימונים אירוביים גם אם מטרתך היא פיתוח מסת שריר. במקרה כזה, יש חשיבות לקבל הנחייה לגבי תדירות האימונים ועצימותם וכמובן יש להתייחס להיבט התזונתי.
כפי שכתבתי בתשובתי הקודמת, אתה מוזמן לתאם ייעוץ פיזיולוגי מסודר שבו יהיה ניתן להתייחס למטרת האימון והרקע שלך וכן להיבטים נוספים שיכולים להשפיע על תכנון האימונים השבועי והחודשי.
בברכה,
רותם


כותרת: הוסף סמיילי
תוכן:
צרף קובץ (עד 200kb)

שם המחבר:
דואר אלקטרוני:
קוד אימות:
Captchaהקשב והקלד את הקוד שתשמע

Back
יום פתוח ללימודי נטורופתיה עם ראשת המסלול, ד"ר מירה כהן שטרקמן, יתקיים ביום שישי, ה-17 ביולי, בשעה 9:30

חודש ביצוען של בדיקות הארגומטריה במרכז לרפואת ספורט ולמחקר

נמשכת ההרשמה למגוון קורסים ומסלולי לימוד בביה"ס למאמנים ולמדריכים ע"ש נט הולמן