חפש רק בנושא זה






תשובה
מאיר שלום,
לאחר הפסקת אימונים ממושכת יש לבצע את החזרה לאימונים בצורה הדרגתית. לצערנו המהירות בה אנחנו מאבדים את הכושר האירובי שלנו היא יחסית מהירה לעומת משך הזמן שלוקח לנו לבנות אותו.
במקרה שלך, ייתכן וכל החזרה לפעילות צריכה להתבצע בעצימות הרבה יותר מתונה ממה שאתה מבצע כיום (לדוגמא להתחיל בהליכות ולא ישר לחזור לריצה רציפה של 4ק"מ), אך קשה לי לדעת ולייעץ רק דרך דף הפורום.
במידה ואתה מעוניין לקבל הכוונה יותר מדויקת אני ממליצה לתאם בדיקת פרופיל לקטט וייעוץ פיזיולוגי. בבדיקה נוכל לקבל פידבק על היכולת האירובית שלך (יכולת הריצה) ועל בסיס תוצאותיה להמליץ על עצימות וסוגי האימונים המומלצים.
אתה יכול לתאם בדיקה וייעוץ במרכז לרפואת ספורט ומחקר בטלפון: 09-8639420/426.
בברכה,
רותם

כותרת: הוסף סמיילי
תוכן:
צרף קובץ (עד 200kb)

שם המחבר:
דואר אלקטרוני:
קוד אימות:
Captchaהקשב והקלד את הקוד שתשמע

Back
יום פתוח ללימודי נטורופתיה עם ראשת המסלול, ד"ר מירה כהן שטרקמן, יתקיים ביום שישי, ה-17 ביולי, בשעה 9:30

חודש ביצוען של בדיקות הארגומטריה במרכז לרפואת ספורט ולמחקר

נמשכת ההרשמה למגוון קורסים ומסלולי לימוד בביה"ס למאמנים ולמדריכים ע"ש נט הולמן