חפש רק בנושא זה






עומסים בתרגיל + המלצות
שלום יוסי היקר,
אשמח למענה בסוגייה לאור ניסיונך הרב בתחום:
האם ביצוע סקווט בתוספת משקל כבד (שנישא על מוט המונח על השכמות) כחלק מאימון סדיר בחדר כושר הוא דבר מומלץ לאדם מן השורה המעוניין לחזק את גופו?

בוא נצא מנקודת הנחה שהסקווט מבוצע כהלכה, ללא קריסה קדימה או פנימה של הברכיים, אלא בהובלת האגן, והביצוע הוא כמעט עד לירידה מלאה מטה - עד זווית של 15-20 מעלות בברך, תוך ביצוע פישוק מעט מעבר לרוחב האגן.

אשמח להתייחסות שלך לגבי ההשפעה ארוכת הטווח על הברך - האם היא השפעה מיטיבה או מזיקה בטווח הארוך?
ואם כבר לבצע סקווט - מה טווח החזרות המומלץ?
מה הזווית בברך הממלצת בהנחה שאין כאב בביצוע?
והאם זהו תרגיל מומלץ עבור אדם עם שחיקת סחוסי ברכיים?

הסוגייה מטרידה מתאמנים רבים, היות שזה אולי התרגיל הנפוץ והבסיסי מכולם. אשמח להעביר את תשובתך הלאה.

בברכה,
יצחק

כותרת: הוסף סמיילי
תוכן:
צרף קובץ (עד 200kb)

שם המחבר:
דואר אלקטרוני:
קוד אימות:
Captchaהקשב והקלד את הקוד שתשמע

Back