חפש רק בנושא זה






תשובה
יצחק שלום

אין כל מניעה לביצוע אימוני התנגדות, גם עם שחיקת סחוס (דבר אשר קיים אצל רובנו), זאת כמובן שהדבר מבוצע בשליטה ובהדרגה תוך בניית סרגל מאמצים נכון, ותכנית כזו יש לבנות יחד עם מאמן מוסמך.
לא הבנתי את טווחי התנועה שכתבת, 15 מעלות זה רק תחילת התנועה בברך.
לגבי deep squat, מה הצורך בתרגיל, האם המתאמן מאומן לעבוד בטווחים אלו? בוודאי שלא הייתי ממליץ למתאמן מתחיל לבצע אותו, בטח עם משקל ובלי בסיס שליטה בסקואט רגיל.

כותרת: הוסף סמיילי
תוכן:
צרף קובץ (עד 200kb)

שם המחבר:
דואר אלקטרוני:
קוד אימות:
Captchaהקשב והקלד את הקוד שתשמע

Back