חפש רק בנושא זה






הבהרה
כמובן שהכוונה לביצוע סקווט בטכניקה ראויה, עם סרגל מאמצים של שיפור.
ההנחה היא שהמתאמן מיומן ובעל ניסיון של שנים, והתקדם, לאט ובטוח, אל עבר משקל גדול.
כאשר אני מדבר על 15 מעלות בברך, כוונתי היא לכך שהזווית בברך בסיום השלב האקצנטרי היא 15 מעלות - כלומר ירידה כמעט עד למטה.

האם הדבר הזה מומלץ?
האם מומלץ לרדת פחות?
האם תרגיל הדיפ-סקווט כשלעצמו בעל פוטנציאל נזק גדול מתועלת?

מדובר באדם מן השורה המתאמן מעל 10 שנים, חזק, לא ספורטאי מקצועי, המעוניין להמשיך לשמור על כושר טוב ולבצע תרגילי איכות מבלי להזיק לעצמו בטווח הארוך.

אשמח להתייחסותך.

תודה רבה

כותרת: הוסף סמיילי
תוכן:
צרף קובץ (עד 200kb)

שם המחבר:
דואר אלקטרוני:
קוד אימות:
Captchaהקשב והקלד את הקוד שתשמע

Back