חפש רק בנושא זה






סקווט הוא תרגיל מצויין
אם לא נתייחס למשקל המורם, הרי הוא תרגיל המדמה את הפעולה שכולנו עושים יום יום, קימה מישיבה.

התרגיל טוב וצריל לדבר על המשקל:

אין ספק שמשקל גבוה וממושך עלול לגרום לשחיקת הסחוס בברך אבל צריך חיים שלמים כדי לדעת אם הייה שווה להשתמש במשקל הגבוה והאם היה שווה לבצע דיפ סקווט.

יש עניין אחד שהוא בבחינת נעלם : הגנטיקה של כל אחד מאיתנו, אנחנו יכולים למדוד את הלחץ בברך אבל אין לנו מושג האם הלחץ שנמדד הוא טוב או לא טוב.

לגבי הזווית, הלחץ הגדול ביותר נמדד בדיפ סקווט, אז למה להגיע לדיפ ? האם יש לך צורך בחיזוק הזווית הזו?  האם אתה מאמן מרימי משקולות וחושב שצריך דיפ סקווט ?

אם הלחץ הוא גדול ולחץ גדול עלול לגרום לבעיות, לדעתי אין צורך.
האם זה מתאים חאדם שברכו שחוקה ? אפשר ללא משקל עם עם משקל נמוך ובטווח חלקי.. ועדיין לא דיברתי על דיפ סקווט והבעיה בגב התחתון .

האם קבלת תשובה מספקת ?


כותרת: הוסף סמיילי
תוכן:
צרף קובץ (עד 200kb)

שם המחבר:
דואר אלקטרוני:
קוד אימות:
Captchaהקשב והקלד את הקוד שתשמע

Back