חפש רק בנושא זה






חוזרים בהדרגה
שלום אילנית,
ראשית אני מקווה שתהליך ההחלמה מתקדם יפה. חשוב מאוד לחזור בהדרגה מבלי לחוש כאבים! חזרה הדרגתית היא המפתח להימנעות מפציעה חוזרת בטווח הקרוב.
אני מציע שאת ההמלצות לגבי קצב החזרה תקבלי מאנשי המקצוע שראו אותך. בינתיים חשוב מאוד לחזק את השרירים ולעבוד על מרכיבים שיסייעו לך לחזור באופן בטוח ונכון.
נכון שפעילויות שתומכות במשקל הגוף אינן מעלות דופק כמו ריצה אבל זה דבר ידוע ומקובל. אחד האמצעים להעלות את עצימות המאמץ בפעילויות מסוג זה הוא ביצוע של אימון הפוגות. הכנסת גירוי בעצימות גבוההה ולפרק זמן קצר תעלה את הדופק ותגביר את עצימות האימון. גם דיווש על אופניים והכנסת קטעי עבודה בתדירות גבוהה תעלה את הדופק ותגרום לעלייה בעצימות האימון.
בהצלחה!
מולי

כותרת: הוסף סמיילי
תוכן:
צרף קובץ (עד 200kb)

שם המחבר:
דואר אלקטרוני:
קוד אימות:
Captchaהקשב והקלד את הקוד שתשמע

Back
הוועד האולימפי הבין-לאומי החליט: המשחקים האולימפיים בטוקיו שיועדו ליולי 2020 נדחו לקיץ 2021

אתכם גם בימי קורונה: ההרצאות המקוונות של ביה"ס למאמנים ולמדריכים יוצאות לדרך

נבחרת התעמלות המכשירים עם ארטיום דולגופיאט, ממשיכה לקיים את אימוניה במכון, בכפוף להנחיות משרד הבריאות

המרכז לרפואת ספורט ולמחקר של מכון וינגייט, ממשיך גם בימים אלו לשרת את ספורטאי ההישג המגיעים למכון

שחקן הבדמינטון האולימפי, מישה זילברמן יתאמן בתקופה הקרובה במכון וינגייט, המכון הלאומי למצוינות בספורט

פעילות הספורט ההישגי במכון וינגייט נמשכת במתכונת מצומצמת בהתאם להנחיות משרד הבריאות ומשרד התרבות והספורט

בהתאם להנחיות משרד הבריאות, הלימודים בביה"ס למאמנים ולמדריכים ע"ש נט הולמן מושבתים מה-13.3.20 ועד להודעה חדשה

מנויים יקרים, בהתאם להוראות משרד הבריאות, מה-14.3.20, לא תתקיים פעילות במועדון הספורט: לא יתקיימו שיעורי סטודיו ומתקני הכושר, טניס השולחן, מגרשי הטניס והבריכות יהיו סגורים עד להודעה חדשה

נמשכת ההרשמה למגוון קורסים ומסלולי לימוד בביה"ס למאמנים ולמדריכים של מכון וינגייט