חפש רק בנושא זה






חוזרים בהדרגה
שלום אילנית,
ראשית אני מקווה שתהליך ההחלמה מתקדם יפה. חשוב מאוד לחזור בהדרגה מבלי לחוש כאבים! חזרה הדרגתית היא המפתח להימנעות מפציעה חוזרת בטווח הקרוב.
אני מציע שאת ההמלצות לגבי קצב החזרה תקבלי מאנשי המקצוע שראו אותך. בינתיים חשוב מאוד לחזק את השרירים ולעבוד על מרכיבים שיסייעו לך לחזור באופן בטוח ונכון.
נכון שפעילויות שתומכות במשקל הגוף אינן מעלות דופק כמו ריצה אבל זה דבר ידוע ומקובל. אחד האמצעים להעלות את עצימות המאמץ בפעילויות מסוג זה הוא ביצוע של אימון הפוגות. הכנסת גירוי בעצימות גבוההה ולפרק זמן קצר תעלה את הדופק ותגביר את עצימות האימון. גם דיווש על אופניים והכנסת קטעי עבודה בתדירות גבוהה תעלה את הדופק ותגרום לעלייה בעצימות האימון.
בהצלחה!
מולי

כותרת: הוסף סמיילי
תוכן:
צרף קובץ (עד 200kb)

שם המחבר:
דואר אלקטרוני:
קוד אימות:
Captchaהקשב והקלד את הקוד שתשמע

Back