חפש רק בנושא זה






אימון כושר.
שלום לכולם,ליפני 4 חודשים הפסקתי לעשן וליפני שלושה שבועות התחלתי להתאמן,בעיקר בגלל רעל ליחידות מובחרות בצבא.אני בן 17 וחצי עם יש צורך בנתון הזה.

בכל מקרה אני רציתי לוודא שאני פועל בצורה נכונה ועם ישנם דברים שאני יכול לשפר או להוסיף,ממש כל דבר שיש לכם להגיד אני אשמח לשמוע.המטרה שלי היא להגיע לכושר הגופני הטוב ביותר בצורה הכי מהירה ובריאה שיכולה ליהיות.

בשבועיים הראשונים פתחתי את האימון בחימום ובריצה של 2000 מטר לאורך חוף הים,לאחר מכן עברתי לאימון כוח : 4 סטים של 20 בטן,4 סטים של 20 ידיים ו-3 סטים של 5 מתח.

ליפני שבוע,השבוע השלישי שלי מתחילת האימונים,הגדלתי מעט את האימון ושניתי מפעת המלצות,אני מתחיל את האימון בחימום ואימון כוח : 4 סטים של 25 בטן ,4 סטים של 25 ידיים ו-4 סטים של 5 מתח,לאחר מכן חימום נוסף וריצה של 3500 מטר לאורך החוף (בערך 20 דקות).

מלבד המלצות ושינויים רציתי לדעת לאן אני צריך לשאוף,כלומר כמה בטן,ידיים ומתח,כמה סטים,איזה מרחק לרוץ,באיזה מהירות ובאילו זמנים,אני לא רוצה לעלות כל פעם את האימון בלי לדעת מה מי מו,אני רוצה מטרה כלשהי שאיתה אוכל לעבוד לאורך זמן.

תודה מראש לעונים.

כותרת: הוסף סמיילי
תוכן:
צרף קובץ (עד 200kb)

שם המחבר:
דואר אלקטרוני:
קוד אימות:
Captchaהקשב והקלד את הקוד שתשמע

Back