חפש רק בנושא זה






מתגייסים בכושר
שלום אוראל,
על מנת לבנות תוכנית אימונים מסודרת צריך להכיר את היכולות הגופניות של המתאמן ואז להתאים עבורו תוכנית הדרגתית.
בדיקת היכולות הגופניות בשלב ההתחלתי היא דבר מאוד חשוב משום שעל סמך נתוני הבסיס אפשר יהיה להתאים את העומסים ואת המינון השבועי של מרכיבי האימון.
חוץ מזה שלא כתבת כמה פעמים בשבוע אתה מתאמן, אין לי מושג לגבי עצימות הריצות (מהו הדופק שלך במהלך הריצה).
כמה זמן נשאר לך עד לגיוס? כתבת שאתה רוצה כושר "מהיר" אבל תהליכי האימון והבנייה הגופנית אינם משהו אינסטנט.
הדרך הטובה ביותר היא להגיע לייעוץ מסודר והכוונה לגבי תוכנית אימון.
אם תרצה תוכל לעשות זאת לאחר בדיקות פיסיולוגיות במרכז לרפואת ספורט בוינגייט - 09-8639400
בהצלחה!
מולי

כותרת: הוסף סמיילי
תוכן:
צרף קובץ (עד 200kb)

שם המחבר:
דואר אלקטרוני:
קוד אימות:
Captchaהקשב והקלד את הקוד שתשמע

Back