חפש רק בנושא זה






אירוסטפ (aerostep) – מדרגת כושר קטנה וחכמה

האירוסטפ – אביזר חדשני דמוי מדרגה בגובה 7 ס"מ, המורכב משני חצאים של חומר רך, בולם זעזועים ובעל זיזים המונעים החלקה. בעזרת אביזר זה, ניתן לבצע תרגילי חיזוק ועיצוב גוף שונים, לשרוף קלוריות ולשפר את שווי המשקל ואת היציבה
  21/11/07
 
צפו בענת מאיר מדגימה תרגילים נבחרים (הסרטון ייטען לאחר מספר שניות)
 

                          

הרי לפניכם מס' תרגילים אשר תוכלו לבצע בעזרת המכשיר:

 

תרגיל מס' 1: תרגיל לחיזוק הבטן – מרימים את השכמות והכתפיים וחוזרים לשכיבה על המכשיר. מס' חזרות: בין 30-10 חזרות, בהתאם ליכולת.

 

 

תרגיל מס' 2: תרגיל לחיזוק הגב – בשכיבה על הבטן, הידיים מתחת לסנטר. מרימים את חלק הגוף העליון כלפי מעלה. מס' חזרות: בין 20-10 חזרות, בהתאם ליכולת.

 

 

תרגיל מס' 3: תרגיל נוסף לחיזוק הגב – באותה עמדת מוצא, תוך כדי הרמת חלק גוף עליון, פושטים ידיים לצדדים. מס' חזרות: בין 20-10 חזרות, בהתאם ליכולת.

 

 

 

תרגיל מס' 4: תרגיל לחיזוק חלק גוף תחתון ולשיפור שיווי המשקל – בעמידה ישרה כשהברכיים מעט כפופות, כופפים את הברכיים, מביאים את המשקל לעקבים ומורידים את הישבן לגובה הברכיים. מס' חזרות: בין 15-5 חזרות, בהתאם ליכולת.

 

 

תרגיל מס' 5: תרגיל לחיזוק חלק גוף עליון – יש להניח את הברכיים על האירוסטפ ואת הידיים על המזרון. יש לכפוף מרפקים עד למצב שבו הגוף יהיה מקביל לרצפה. הבטן חייבת להיות מוכנסת היטב בישבן מכווץ. מס' חזרות: בין 15-5 חזרות, בהתאם ליכולת.

 

 

 

תרגיל מס' 6: תרגיל המיועד לשיפור סיבולת לב-ריאה בשיווי משקל – תוך כדי ניתור קל, יש להביא את ברך ימין למרפק שמאל ואת ברך שמאל למרפק ימין לסירוגין. יש לבצע את התרגיל בין דקה אחת לשתיים.

 

 

 

תרגיל מס' 7: תרגיל המיועד לשריפת קלוריות ולשיפור שיווי המשקל – מבצעים צעדה  קלה תוך כדי הרמת ברכיים ועבודת ברכיים. יש לבצע את התרגיל בין דקה אחת לשתיים.

 

 

תרגיל מס' 8: מתיחת גוף – יש לשכב על האירוסטפ, להכניס את הבטן ולמתוח ידיים כנגד רגליים.

יש להישאר במתיחה בין 30-15 שניות.

 

 

הערות:

  • מומלץ לבצע את התרגילים כ-3 פעמים בשבוע, יום כן יום לא.
  • יש לעבוד בהדרגתיות ולפי גבול היכולת.
  • ניתן לבצע מכל תרגיל שני סטים או שלושה, בהתאם לרמת היכולת.
  • תרגילים 6+7 – מומלץ לשלבם יחדיו והם רק דגם קטן מאוסף התרגילים האירוביים שניתן לבצע בעזרת המכשיר.
  • בסיום העבודה יש לבצע מתיחות והרפיה (דוגמת תרגיל מס' 8).

מאת ענת מאיר, יוזמת ומנחת התכנית "כושר טוב ישראל" בטלוויזיה

 



תגובות הוסף תגובה
לא רשומות תגובות למאמר זה.
אתנה zoom: אל תחמיצו את הרצאתה של מורן סמואל, "לעבור את הקו", שתתקיים ביום רביעי, ה-5.8.20 בשעה 20:30

יום פתוח ללימודי נטורופתיה עם ראשת המסלול, ד"ר מירה כהן שטרקמן, יתקיים ביום שישי, ה-14.8.20, בשעה 10:00

חודש ביצוען של בדיקות הארגומטריה במרכז לרפואת ספורט ולמחקר

נמשכת ההרשמה למגוון קורסים ומסלולי לימוד בביה"ס למאמנים ולמדריכים ע"ש נט הולמן