חפש רק בנושא זה






דיאטת הפחמימות

 

דיאטת הפחמימות

מאת: ד"ר רייצ'ל הלר וד"ר ריצ'רד הלר

 

ספר משכנע בבהירותו ובפשטותו אודות הדרך שלהם להתמודד עם הצורך והתאווה לפחמימות. השניים טוענים שמאחר ופחמימות הן מושא תשוקה חזקה של מרבית האנשים, יהיה זה לא נכון ולא הגיוני, להתנזר מהן לחלוטין.

מאידך, כמדענים שמעוניינים להבין הכול, ניתוח מוקפד של תהליכי העיכול והפרשת האינסולין בגוף בזמן ובגלל אכילת הפחמימות, הוביל אותם לגילוי שיטה ייחודית להם. השיטה שלהם לא תמנע מכם אכילת פחמימות (סוכר, לחם, פסטות וכו') אבל תעשה בזה סדר בצורה כזו שהגוף לא ישמין מכך ואפילו ירזה.

 

הנוסחה שנראית בהירה ומנומקת למדי מורכבת משני חוקים בלבד שקל מאד לזכור, להבין ואפילו לקיים לאורך זמן:  

כלל ראשון – אכלו במשך היום 2 ארוחות דלות בפחמימות המבוססות על חלבונים וירקות ירוקים.

כלל שני – במשך 60 דקות רצופות בלבד, תוכלו לאכול "ארוחת פרס" פעם אחת ביום.

ארוחת הפרס כוללת (יכולה להיות ענקית...):

  • פחמימות מכל סוג – (לחם, עוגות, פיתות, תפו"א וכו'), 33% מהארוחה
  • חלבונים מכל סוג – (מעדני חלב, גבינות, בשר, עוף וכו'),  33% מהארוחה
  • ירקות מכל סוג –  33% מהארוחה  ושתייה חופשית

מסתבר, על פי הספר, שאכילת כל כמות של פחמימות במהלך שעה אחת בלבד במשך היום, תגרום להפרשה מועטת של אינסולין באותה ארוחה ובמהלך היום, מה שיביא להפחתה משמעותית ברעב, להפחתה בצורך לנשנש במהלך היום ולירידה במשקל. דוגמאות וסיפורים אישיים מעניינים המובאים בכישרון רב לאורך הספר, עוזרים להבין את מורכבות התהליך ולהשתכנע שהשיטה עובדת.

למידע נוסף ולקבלת הצעה מלאו טופס זה
שם

משפחה

דואר אלקטרוני

טלפון

שם הספר המבוקש

 אשמח לקבל מידע על ספרים חדשים,
מבצעים, הטבות וחומר פרסומי ממכון וינגייט