חפש רק בנושא זה






המלצות לאכילה בתקופת החגים

חגי תשרי הבאים עלינו לטובה, מביאים עמם תחושת התחדשות, התחלה חדשה וגם לא מעט קלוריות... מה תוכלו לעשות כדי לצלוח אותם בשלום? טיפים מאת רון אלמוסני, דיאטן ספורט קליני ב-WinActive המרכז הישראלי לאימון אפקטיבי במכון וינגייט
  27/09/11

 


רון אלמוסניאתם לא רוצים להרוס חודשים של עבודה קשה בשתיים-שלוש ארוחות חג דשנות! אז כמה טיפים להתנהלות נכונה ולתכנון מקדים שימנעו אכילה מיותרת.

ארוחת קדם ערב חג – מטרתה למנוע זלילה מיותרת בערב החג. 3-2 שעות לפני הארוחה אוכלים "מיני ארוחה" שכוללת מנת ירק, מנת חלבון ומנת פחמימה. דוגמה: פרוסת לחם עם פסטרמה או גבנ"צ רזה וירק או 2 כפות תוספת, 2 קציצות/ שוק עוף עם מנת ירק.

ארוחת החג
– לבעלי השליטה העצמית שבינינו, ארגנו לכם ארוחת טעימות, טעמו מכל המזונות תוך דגש על כמויות קטנות, לא לוותר על הסלט. לאלו מאתנו הזקוקים למסגרת – החלו את הארוחה עם 2 כוסות מים, לאחר מכן פתחו באכילת הסלטים המוגשים,שימו לב לרטבים "בעייתיים", עוד 2 כוסות מים, רכזו את שאר הארוחה בצלחת אחת בלבד, חלקו את הצלחת לשליש מנה עיקרית, שליש תוספת ושליש ירק. הסתפקו בצלחת זו, ללא לחם.


ארוחה שנייה – הזדמנות טובה ליהנות מארוחת סלטים עם מנה עיקרית, ותרו על הפחמימה.

ק
ינוחים
– אם אתם "חייבים", הסתפקו במנה צנועה, שתו כוס מים לפני ואחרי המנה.

פעילות גופנית
– צהרי ערב החג ומוצאי החג, הם הזדמנות נהדרת להליכה רגועה. לא לשכוח לשתות.

חג שמח ושנה טובה!!!

רון אלמוסני – דיאטן קליני וספורט B.S.c R.D  , ומאמן חדר-כושר ב-WinActive המרכז הישראלי לאימון אפקטיבי במכון וינגייט.



תגובות הוסף תגובה
1.טיפים לאכילה נכונהפנינה שפירא08/10/11
יום פתוח ללימודי נטורופתיה עם ראשת המסלול, ד"ר מירה כהן שטרקמן, יתקיים ביום שישי, ה-14.8.20, בשעה 10:00

חודש ביצוען של בדיקות הארגומטריה במרכז לרפואת ספורט ולמחקר

נמשכת ההרשמה למגוון קורסים ומסלולי לימוד בביה"ס למאמנים ולמדריכים ע"ש נט הולמן