חפש רק בנושא זה






Aanatomy of exercise for +50

 

Anatomy of Exercise for +50
A Trainer's Guide to Staying Fit Over Fifty

מאת: Hollis Liebman

מדריך אימון גופני לבני 50 ומעלה שמטרתו למנוע בעיות גופניות תלויות גיל, כגון: מגבלות בתנועת המפרקים, חוסר שיווי משקל ועייפות, וכן למניעת בעיות רפואיות, כמו מחלות לב, סרטן מעי הגס, סוכרת, אלצהיימר, אוסטאופורוזיס.
המדריך כולל הנחיות מפורטות לביצוע התרגילים ומשלב תמונות ואיורים אנטומיים שמציגים בפירוט הן את השרירים הפעילים והן את השרירים שיפיקו תועלת מכל תרגיל.
כל מתרגל יוכל לבחור את צורת האימון המתאימה לו לפי צרכיו האישיים ומצבו הגופני.
הספר מתאים למתרגלים בגיל 50 ומעלה, וכן למאמני כושר ולפיזיותרפיסטים שעובדים עם האוכלוסייה המבוגרת. 

למידע נוסף ולקבלת הצעה מלאו טופס זה
שם

משפחה

דואר אלקטרוני

טלפון

שם הספר המבוקש

 אשמח לקבל מידע על ספרים חדשים,
מבצעים, הטבות וחומר פרסומי ממכון וינגייט