חפש רק בנושא זה






תרגילים עם רצועות אימון וריוסלינג

צפו בסדרת תרגילים עם רצועות Variosling בביצועה של ירדן תמר, מדריכת כושר גופני ובריאות, בוגרת מכון וינגייט. הרצועות מאפשרות מגוון גדול של תרגילים וקומבינציות בכל מישורי האימון
  21/08/14

 


עריכה מקצועית:
אדי קוגן, ראש תחום כושר גופני ובריאות בבית הספר למאמנים ולמדריכים במכון וינגייט.

רצועות אימון וריוסלינג הנן אביזר אימון מתקדם לאימון אישי, לשיפור מרכיבי הכוח, סבולת, Core, לגמישות ולשיקום מפציעות תוך שליטה בעצימות ההתנגדות.
אימון עם רצועות Variosling עושה שימוש במשקל הגוף ברמות התנגדות שונות – למאמן ולמתאמן יש יכולת שליטה ובקרה על העצימות ודרגות הקושי בעת האימון, בהתאם ליכולתו של המתאמן.

בעזרת רצועות Variosling ניתן לבצע תרגילים במנחי גוף שונים: ישיבה/שכיבה על הגב/על הצד. ניתן לשנות את עצימות התרגילים והקושי על־ידי שינוי השיפוע (הגדלת מנוף ההתנגדות), שינוי ברמת שיווי משקל משתי רגליים לאחת למשל, העברות משקל, ביצוע התרגיל רק עם יד אחת/רגל אחת ועוד.


 

סקוואט עם הרחקת כתפיים – Y
תרגיל המיועד לחיזוק שרירי הרגליים – פושטי הירך: Gluteus maximus & Hamstrings
ופושטי הברך בשלוב תנועת כתף וחיזוק שרירי ה-Deltoids

פרפר משולב עם לחיצת חזה
תרגיל המיועד לחיזוק שרירי החזה – Pectoralis Major
בתרגיל הלחיצה מתווסף שריר ה-Triceps במפרק המרפק.

פשיטת גו משולב בפשיטת ירך וכפיפת כתף
תרגיל המיועד לחיזוק זוקפי עמוד השדרה – Erector Spine יחד עם שרירי פושטי הירךGluteus maximus & Hamstrings עם שרירי כופפי הכתף Anterior Deltoid

כפיפת כתף
תרגיל המיועד לחיזוק שרירי כופפי הכתף – Anterior Deltoid ו-Middle Deltoid

כפיפה צדית
תרגיל המיועד לחיזוק השרירים האלכסונים של הבטן (באותו צד)
Extrenal abdominal oblique & internal abdominal oblique,Transversus abdominis

הפניית גו – רוטציה של עמוד השדרה
תרגיל המיועד לחיזוק האלכסונים של שרירי הבטן (הפנייה משמאל לימין):
-  Extrenal abdominal oblique (שמאל)
-  internal abdominal oblique (ימין)
-  Transversus abdominis

כפיפת ירך לסירוגין ממנח עמידת ידיים
תרגיל המיועד לחיזוק כופפי הירך עם ייצוב חזק של שרירי הבטן – כופפי עמוד השדרה:
Rectus abdominis, Extrenal abdominal oblique & internal abdominal oblique,Transversus abdominis
התרגול לסירוגין מחייב ייצוב הגוף ומניעת טלטולו.

לחיצת חזה – לחזה עליון
התרגיל מיועד לחיזוק שרירי  Upper Pectoralis יחד עם פושטי המרפק –Triceps
תרגיל בדרגת קושי גבוהה הדורש יציבות ושיווי משקל ברמה גבוהה.

סקוואט עם רגל אחת – Pistol
התרגיל מיועד לחיזוק שרירי הרגליים – פושטי הירך: Gluteus maximus & Hamstrings
ופושטי הברך: Quadriceps עם כיווץ סטטי של כופפי הירך – Ilio Psoas & Rectus Femoris ברגל מלפנים.

לפרטים על קורס מדריכי כושר גופני ובריאות הקליקו כאן



תגובות הוסף תגובה
1.מעולה!haya halperin30/08/14
אביב של בריאות וחג פסח שמח ממכון וינגייט, המכון הלאומי למצוינות בספורט

אתכם גם בימי הקורונה: אל תחמיצו את סדרת ההרצאות המקוונות של ביה"ס למאמנים ולמדריכים

המרכז לרפואת ספורט ולמחקר של מכון וינגייט, ממשיך גם בימים אלו לשרת את ספורטאי ההישג שזכו להיתר מיוחד

פעילות הספורט ההישגי במכון וינגייט נמשכת במתכונת מצומצמת בהתאם להנחיות משרד הבריאות ומשרד התרבות והספורט

בהתאם להנחיות משרד הבריאות, הלימודים בביה"ס למאמנים ולמדריכים ע"ש נט הולמן מושבתים מה-13.3.20 ועד להודעה חדשה

מנויים יקרים, בהתאם להוראות משרד הבריאות, מה-14.3.20, לא תתקיים פעילות במועדון הספורט: לא יתקיימו שיעורי סטודיו ומתקני הכושר, טניס השולחן, מגרשי הטניס והבריכות יהיו סגורים עד להודעה חדשה

נמשכת ההרשמה למגוון קורסים ומסלולי לימוד בביה"ס למאמנים ולמדריכים של מכון וינגייט