חפש רק בנושא זה






טיפים לצום קל
25/09/17
מי יכול לצום ומי צריך להתייעץ עם רופא לפני כן? מדוע הצום אינו דרך מומלצת להוריד במשקל או באחוזי שומן? וטיפים לתפריט מומלץ לפני הצום ואחריו כדי לעבור אותו בצורה הטובה ביותר – מאת איילת וינשטיין, דיאטנית הסגלים האולימפיים והפראלימפיים, ראש מדור תזונה במרכז לרפואת ספורט ומחקר, מכון וינגייט

השפעת תיסוף אומגה 3 על השריר
11/09/17
מחקר חדש בדק האם תיסוף אומגה 3 יכול להשפיע לטובה על בריאות השריר בטווח הקצר ובטווח הארוך - הנתונים שנבדקו: מסת השריר, כוח מתפרץ, התאוששות והפחתת כאב. מאת איילת וינשטיין, דיאטנית הסגלים האולימפיים והפראלימפיים, ראש מדור תזונה, המרכז לרפואת ספורט ומחקר, מכון וינגייט

מאכלי החג - יתרונות תזונתיים
11/09/17
היתרונות התזונתיים לעוסקים בספורט של מאכלי החג המסורתיים לראש השנה: דג, תפוח, רימון, דבש, כרישה, סלק וכמה המלצות כיצד נעמוד בפיתויים הקולינריים שמזמנת לנו ארוחת החג – איילת וינשטיין, דיאטנית הסגלים האולימפיים והפראלימפיים, ראש מדור תזונה, המרכז לרפואת ספורט ומחקר, מכון וינגייט

השפעת קעקועים על יכולת קירור הגוף
06/09/17
אופנת הקעקועים בקרב ספורטאים חושפת אותם לפגיעה ביכולת ההזעה ובספיגה מחדש של הנתרן, כך עולה ממחקר חדש מהקולג' לרפואת ספורט של דנבר (Luetkemeier וחב' 2017) – מאת איילת וינשטיין, דיאטנית הסגלים האולימפיים והפראלימפיים, ראש מדור תזונה במרכז לרפואת ספורט ומחקר, מכון וינגייט

קפה על הבוקר – גם בימים שלפני תחרות
23/08/17
בשורה טובה לחובבי הקפה, אין צורך לשנות את הרגלי צריכת הקפאין לפני תחרות חשובה על מנת למקסם את יעילות תוסף הקפאין – כך עולה ממאמר שפורסם בכתב העת היוקרתי Journal of Applied Physiology. מאת איילת וינשטיין, דיאטנית הסגלים האולימפיים והפרלימפיים, ראש מדור תזונה במרכז לרפואת ספורט ומחקר, מכון וינגייט

מהי הדיאטה הטובה ביותר לשיפור הרכב הגוף?
17/08/17
מתפריט דל בשומן עד דל בפחמימה וכל מה שביניהם – סקירת נייר עמדה של האגודה הבינלאומית לתזונת ספורט (ISSN) על דיאטה והרכב גוף ונייר עמדה של הקולג' האמריקאי לרפואת ספורט (ACSM) על תזונה וביצועים גופניים, מאת עינב גרוסמן, דיאטנית קלינית, המרכז לרפואת ספורט ולמחקר, מכון וינגייט

אסטרטגיית הפחתת פחמימות לפני אימון
23/07/17
בשנים האחרונות הצטבר מידע רב אודות יחסי הגומלין שבין תזונה ופעילות גופנית הפותח אפשרויות חדשות להכנת ספורטאים לביצועים תחרותיים – על משמעות המניפולציות בהעמסת פחמימות ובגירעון, מאת איילת וינשטיין, ראש מדור תזונה, המרכז לרפואת ספורט ומחקר ע"ש ריבשטיין, מכון וינגייט

חוסר ברזל בקרב ספורטאים
18/07/17
ברזל מהווה חלק משמעותי בתפקודן של מערכות רבות בגופנו. חשיבותו של הברזל רבה במיוחד בביצוע פעילות ספורטיבית אלא שדווקא אצל ספורטאים, בעיקר בענפי הסבולת, קיים חוסר ברזל ואף בשכיחות גבוהה בהרבה מזו שבאוכלוסייה הכללית. המאמר סוקר מחקרים עדכניים בנושא ואת הדרכים לאיתור ספורטאים ולטיפול בהם

שתיית מיץ סלק לפני פ"ג משפרת את ביצועי המוח
30/04/17
ידעתם שעיסוק קבוע בפעילות גופנית הוא בעל השפעה מיטיבה על המוח, במיוחד בגילאים המבוגרים? מחקר חדש מצא כי ניתן יהיה לחזק את ההשפעות האלה, פשוט על ידי שתיית מיץ סלק טרם הפעילות הגופנית – מאת מולי אפשטיין, פיזיולוג מאמץ, מנהל מקצועי בקורסים להכשרת מאמנים, מכון וינגייט

חלופה אנרגטית לספורטאי סבולת? משקה קטונים
31/08/16
משקה המבוסס על הפקת אנרגיה מקטונים (Ketones) שפותח במיוחד עבור חיילים בשדה הקרב, מאפשר לרוכבי אופניים מאומנים היטב להוסיף עד 2% לביצוע שלהם, כך עולה ממחקר שפורסם לאחרונה בעיתון המדעי Cell Metabolism – מאת מולי אפשטיין, פיזיולוג מאמץ, מנהל מקצועי בקורסים להכשרת מאמנים, מכון וינגייט

10   [11-15]

20.10.17 יום פתוח ללימודים במכון וינגייט

משתלם להשתלם

מבדק הזהב
הדרך לבריאות טובה הנשמרת לאורך זמן