חפש רק בנושא זה






דגני בוקר וחלב – תוסף התזונה החדש
ממחקר חדש עולה שקערה של דגני בוקר מלאים טובה להתאוששות שלאחר מאמץ גופני כמו משקה ספורט, מה גם שהיא זמינה וזולה יותר מהמשקאות הפופולריים – מאת מולי אפשטיין, פיזיולוג במרכז לרפואת ולמחקר ע"ש ריבשטיין במכון וינגייט 18/5/2009

השרירים כואבים? שתו כוס קפה
מחקר שפורסם לאחרונה ע"י חוקרים מאוניברסיטת אילינוי בדק את השפעת הקפאין על כאבי שרירים הנובעים מפעילות גופנית אצל צרכני קפה קבועים כמו גם על כאלה שאינם – מאת מולי אפשטיין, פיזיולוג במרכז לרפואת ספורט ולמחקר ע"ש ריבשטיין 12/4/2009


מה נשתנה? בפסח הזה עושים סדר בהררי הקלוריות
2,000 קק"ל ואף יותר רק בארוחת הסדר והתקופה כולה יכולה לעלות לנו ב־2.5 ק"ג כפי שעולה מנתוני תקופת החגים בארה"ב. איילת וינשטיין, ראש מדור תזונה במרכז לרפואת ספורט ולמחקר של מכון וינגייט, בסדרת טיפים שיעזרו לנו ליהנות מארוחת החג ובכל זאת לצאת ממנה בשלום!

ט"ו בשבט חג הפירות היבשים, האגוזים והשקדים
רגע לפני שט"ו בשבט מגיע וסוחף אותנו לחגיגה של פירות יבשים, כדאי לדעת כמה דברים על הפירות והאגוזים שאנחנו כה אוהבים, בעיקר למי שלא רוצים לשלם על חגיגת הפירות בנזק לגזרה – מאת איילת וינשטיין, דיאטנית הסגלים האולימפיים והפראלימפיים, ראש מדור תזונה, המרכז לרפואת ספורט ומחקר, מכון וינגייט

תזונה במחשבה תחילה
מגוון נושאים נדונים בפורום התזונה של איילת וינשטיין – ביניהם תוספי מזון, תזמוני אכילה, חילוף חומרים ועוד. קריאטין – האם כדאי לצרוך, באלו שעות, באיזה מרחק מהפעילות הגופנית והאם ניתן לצרוך תוספים אחרים בד בבד?


על כוס קפה, שומנים ומשקאות
ספורטאים רבים מתאמנים קשה, אוכלים גרוע וקורה לא פעם שנגמר "הדלק" באמצע המירוץ כתוצאה מתזונה לקויה. אבי ברכה, מאמן העל של נבחרות הונגריה בטריאתלון, נותן לקוראים מספר טיפים בנושא תזונה, לפני ותוך כדי התחרות

צמחונות מאוזנת
28/10/07
לצמחונות יש יתרונות רבים ויש על כך גם חיזוקים בספרות המדעית. יחד עם זאת, כאשר התזונה חד-גונית ומצומצמת – היא בהחלט יכולה לגרום לחסרים של מינרל מסוים

קריאטין ומאמץ גופני – נייר עמדה של החברה הבינלאומית לתזונת ספורט
28/10/07
מאמנים ומומחים מציינים שהשימוש בקריאטין הוא בטוח ושהיישומים שלו לא מסתכמים בשדה הספורט בלבד. למרות שקריאטין נחשב לתוסף בטוח ויעיל מאוד, עדיין מייחסים לו כמה מיתוסים

מינון נמוך של קפאין תורם לירידה בדופק במאמץ תת-מרבי
28/10/07
מתוצאות המחקר עולה שצריכת קפאין במינון של 1.5 ו-3 מ"ג לק"ג משקל גוף תורמת לירידה בערכי קצב הלב בזמן דווש על אופניים במאמצים תת-מרביים

מים: שתו הרבה, אבל לא יותר מדי
20/08/07
נהוג להדגיש את חשיבות שתיית המים, במיוחד בימים החמים. כעת מתברר כי עודף שתיית מים מסוכן לבריאות. הנחיות לשתייה ולתזונה בעת ביצוע מאמצים גופניים בעומסי חום

  10   [11-16]

טריאתלון: שחר שגיב נחבל ופרש מתחרות יוקוהמה ומדורג במקום ה-46 בדירוג האולימפי, רן שגיב סיים את התחרות ומדורג במקום ה-82 - מחוץ לקריטריון

עונת כדורעף החופים לשנת 2019 יצאה לדרך, סופיה סטריקוב ואניטה דייב, בוגרות אקדמיית וינגייט למצוינות בספורט זכו בטורניר ראשל"צ

אליפות אירופה במפרשיות 470: נויה ברעם ושחר טיבי סיימו במקום ה-7, גיל כהן ונועה לסרי במקום ה-8 הכללי. ניתאי חסון וטל הררי במקום ה-13

יום פתוח למסלולי הלימוד במכון וינגייט ובשלוחותיו יתקיים ביום ו', ה-28.6.19

2 מדליות ארד לנבחרת ישראל בשחייה אומנותית בתרגיל ההיילייט ובתרגיל הקומבינציה בסבב גביע אירופה ברוסיה

מדליית זהב לשגיא מוקי (81 ק"ג) בגרנד סלאם באקו, מדליית כסף לטוהר בוטבול (73 ק"ג). לי קוכמן (90 ק"ג) סיים חמישי

בשעה טובה: פרויקט שיפוץ מעטפת בטון המבנים במכון וינגייט, המכון הלאומי למצוינות בספורט, יצא לדרך!