חפש רק בנושא זה






ארוחת עשר: לא על הלחם לבדו
03/09/09
לפתוח את היום בארוחת בוקר ולשלוח את הילדים עם ארוחת עשר שהיא גם טעימה וגם מזינה זו אינה משימה בלתי אפשרית – איילת וינשטיין, ראש מדור תזונה במרכז לרפואת ספורט ולמחקר ע"ש ריבשטיין במכון וינגייט, בסדרת עצות מזינות

מה שאנו אוכלים
09/08/09
על פני כמה ארוחות כדאי לפזר את צריכת הקלוריות היומית, איפה נמצאים הוויטמינים בקליפה או בפרי, למה אני יורד במשקל באופן משמעותי בחלק גוף מסוים – על כל אלה ועוד במבחר שאלות מפורום התזונה בניהולה של איילת וינשטיין, ראש מדור תזונה, במרכז לרפואת ספורט ולמחקר ע"ש ריבשטיין בווינגייט

דגני בוקר וחלב – תוסף התזונה החדש
ממחקר חדש עולה שקערה של דגני בוקר מלאים טובה להתאוששות שלאחר מאמץ גופני כמו משקה ספורט, מה גם שהיא זמינה וזולה יותר מהמשקאות הפופולריים – מאת מולי אפשטיין, פיזיולוג במרכז לרפואת ולמחקר ע"ש ריבשטיין במכון וינגייט 18/5/2009

השרירים כואבים? שתו כוס קפה
מחקר שפורסם לאחרונה ע"י חוקרים מאוניברסיטת אילינוי בדק את השפעת הקפאין על כאבי שרירים הנובעים מפעילות גופנית אצל צרכני קפה קבועים כמו גם על כאלה שאינם – מאת מולי אפשטיין, פיזיולוג במרכז לרפואת ספורט ולמחקר ע"ש ריבשטיין 12/4/2009


מה נשתנה? בפסח הזה עושים סדר בהררי הקלוריות
2,000 קק"ל ואף יותר רק בארוחת הסדר והתקופה כולה יכולה לעלות לנו ב־2.5 ק"ג כפי שעולה מנתוני תקופת החגים בארה"ב. איילת וינשטיין, ראש מדור תזונה במרכז לרפואת ספורט ולמחקר של מכון וינגייט, בסדרת טיפים שיעזרו לנו ליהנות מארוחת החג ובכל זאת לצאת ממנה בשלום!

ט"ו בשבט חג הפירות היבשים, האגוזים והשקדים
רגע לפני שט"ו בשבט מגיע וסוחף אותנו לחגיגה של פירות יבשים, כדאי לדעת כמה דברים על הפירות והאגוזים שאנחנו כה אוהבים, בעיקר למי שלא רוצים לשלם על חגיגת הפירות בנזק לגזרה – מאת איילת וינשטיין, דיאטנית הסגלים האולימפיים והפראלימפיים, ראש מדור תזונה, המרכז לרפואת ספורט ומחקר, מכון וינגייט

תזונה במחשבה תחילה
מגוון נושאים נדונים בפורום התזונה של איילת וינשטיין – ביניהם תוספי מזון, תזמוני אכילה, חילוף חומרים ועוד. קריאטין – האם כדאי לצרוך, באלו שעות, באיזה מרחק מהפעילות הגופנית והאם ניתן לצרוך תוספים אחרים בד בבד?


על כוס קפה, שומנים ומשקאות
ספורטאים רבים מתאמנים קשה, אוכלים גרוע וקורה לא פעם שנגמר "הדלק" באמצע המירוץ כתוצאה מתזונה לקויה. אבי ברכה, מאמן העל של נבחרות הונגריה בטריאתלון, נותן לקוראים מספר טיפים בנושא תזונה, לפני ותוך כדי התחרות

צמחונות מאוזנת
28/10/07
לצמחונות יש יתרונות רבים ויש על כך גם חיזוקים בספרות המדעית. יחד עם זאת, כאשר התזונה חד-גונית ומצומצמת – היא בהחלט יכולה לגרום לחסרים של מינרל מסוים

קריאטין ומאמץ גופני – נייר עמדה של החברה הבינלאומית לתזונת ספורט
28/10/07
מאמנים ומומחים מציינים שהשימוש בקריאטין הוא בטוח ושהיישומים שלו לא מסתכמים בשדה הספורט בלבד. למרות שקריאטין נחשב לתוסף בטוח ויעיל מאוד, עדיין מייחסים לו כמה מיתוסים

[1-10]   11 12 13 14 15 16 17  

יום פתוח ללימודי נטורופתיה עם ראשת המסלול, ד"ר מירה כהן שטרקמן, יתקיים ביום שישי, ה-14.8.20, בשעה 10:00

חודש ביצוען של בדיקות הארגומטריה במרכז לרפואת ספורט ולמחקר

נמשכת ההרשמה למגוון קורסים ומסלולי לימוד בביה"ס למאמנים ולמדריכים ע"ש נט הולמן