חפש רק בנושא זה






חומצה פולית מפחיתה הסיכון לשבץ מוחי
26/07/02
במחקר שנערך בין השנים 1971 ל- 1992, נמצא כי משתתפים שצרכו לפחות 300 מיקרוגרם חומצה פולית ביום, היו בסיכון נמוך ללקות בשבץ מוחי בשיעור של 20% ובסיכון נמוך ללקות באירוע לבבי בשיעור של 13%

על חשיבות התזונה והספורט בגיל ההתבגרות
20/07/02
שמירה על תזונה נכונה בגיל ההתבגרות חיונית להתפתחות תקינה. על בני נוער העוסקים בספורט להקפיד הקפדה יתרה על כמות, הרכב ועיתוי התזונה. תקציר הרצאה שהועברה במסגרת השתלמות למאמנים בנושא "אורח חיים נכון"

שוחים דרך הבטן: עקרונות תזונתיים לשחיינים
27/08/04
עבור מרבית האנשים, הליכה לבריכה פירושה פעילות נופש וכיף; עבור אחרים, הליכה לבריכה, בדרך-כלל פעמיים ביום, כרוכה בעבודה קשה ותובענית שמסתכמת בשעות רבות ובקילומטרים רבים של שחייה. על העקרונות התזונתיים שעליהם חייבים להקפיד השחיינים ולא רק המקצוענים - בכתבה הבאה

גליקוגן - ה"חמצן" של הכדורגלנים במונדיאל
23/06/02
קבוצות שמגיעות לגמר המונדיאל משלימות שבעה משחקים בחודש ימים. המאמץ הפיזי המתיש והמצטבר, והלחץ הנפשי מחייבים היערכות מדעית מדוקדקת שתאפשר לשחקנים להתאושש ולהגיע במצב מיטבי לכל משחק. אחת מנקודות המפתח להתאוששות נאותה היא הקפדה על תזונה נכונה

"הערך התוסף" של העוסקים בספורט
10/06/02
תוספי מזון, ויטמינים ומינרלים, הם מרכיב חיוני לספורטאים מקצועיים וגם לאנשים רגילים, שעוסקים בפעילות גופנית, בעיקר כזאת שמשולבת עם דיאטה. סיכום הרצאה שנשא יאיר קרני, מומחה לתזונת ספורט ותוספי מזון, במסגרת התוכנית להרזיה ואורח חיים בריא במכון וינגייט

תוספי תזונה – לא למקצוענים בלבד
10/06/02
יותר ויותר אזרחים מן השורה עוסקים בפעילות ספורטיבית, ברצינות ומאמץ דומים לאלה של ספורטאי הישג. בתמורה לזמן והמאמץ שהם משקיעים, גם להם מגיעים תוספי תזונה ראויים

עשרת הדיברות לתזונה בדרך להצלחה בספורט
18/08/20
להרגלי תזונה ושינה מיטביים תפקיד חשוב בהצלחתם של ספורטאים בכלל ושל ספורטאים צעירים בפרט. כמה נוזלים צריך לשתות? מה כדאי לאכול לפני אימון? לכמה שעות שינה אנחנו זקוקים באמת וכיצד נוכל להבטיח צריכה מספקת של ויטמינים ומינרלים? קבלו את עשרת הדיברות לתזונה מאוזנת - מאת התזונאית איילת וינשטיין

נסיון

שבועות של מסורת ושל תזונה בריאה
02/06/19
חג שבועות הוא החג הגדול של חובבי מוצרי החלב. למנהג זה יתרונות תזונתיים רבים: החל בתכולת הסידן הגבוהה וכלה בתוספת הברוכה של הוויטמינים והמינרלים שמקורם במוצרי החלב, בדגנים המלאים ובשפע הפירות והירקות. אך האם ובאיזה אופן תורמים מאכלי החג לעוסקים בפעילות גופנית? וגם - מתכון קל להכנת לבנה טעים ודל קלוריות שיעשיר את שולחן החג שלכם

[1-10]   11 12 13 14 15 16 17 

נמשכת ההרשמה למגוון קורסים ומסלולי לימוד בביה"ס למאמנים ולמדריכים ע"ש נט הולמן. במקרה הצורך, תתאפשר למידה מקוונת בהתאם להנחיות משרד הבריאות