חפש רק בנושא זה






חטיף אנרגיה, ג'ל או משקה ספורט?
23/01/18
מה הדרך המומלצת לתדלק את הגוף בפחמימות זמינות בריצות של 5,000 מ' ויותר? והאם קיימים הבדלים בין נטילת התוסף כאשר הוא מעורבב במים או בנפרד? מאת איילת וינשטיין, ראש מדור תזונה, המרכז לרפואת ספורט ומחקר ע"ש ריבשטיין, מכון וינגייט, דיאטנית המשלחות האולימפיות והפרלימפיות

חלבון צמחי לעומת חלבון מהחי
08/01/18
מהו החלבון המועדף לבניית שריר? כמה חלבון מומלץ לצרוך ואיך צמחונים או טבעונים יכולים לשפר את מקור החלבון לצורכי התאוששות ובניית שרירים – מאת איילת וינשטיין, דיאטנית ספורט קלינית RD. MSc., דיאטנית הסגלים האולימפיים והפרלימפיים, ראש מדור תזונה, המרכז לרפואת ספורט ומחקר, מכון וינגייט

המלצות מעודכנות לתיסוף קריאטין
11/12/17
אסטרטגיות תיסוף קריאטין, העמסה ושימור - איך בוחרים את מה שנכון לי? תופעות לוואי ושימוש בטוח בילדים ובבני נוער העוסקים בספורט מקצועני. נייר העמדה העדכני של החברה הבינלאומית לתזונת ספורט (ISSN) - מאת בן אל ברקוביץ', תזונאי ספורט במרכז לרפואת ספורט מחקר, מכון וינגייט

המלצות תזונה לספורטאי הצמחוני-טבעוני
06/11/17
מהם האתגרים הנוספים העומדים בפני ספורטאים צמחונים-טבעונים בדרך לביצוע מיטבי והתאוששות? חלבונים, חומצות שומן חיוניות, קריאטין, ויטמינים ומינרלים – איך מקבלים את כל אלו בתזונה? מאת איילת וינשטיין, דיאטנית הסגלים האולימפיים והפראלימפיים, ראש מדור תזונה, המרכז לרפואת ספורט ומחקר, מכון וינגייט

טיפים לצום קל
25/09/17
מי יכול לצום ומי צריך להתייעץ עם רופא לפני כן? מדוע הצום אינו דרך מומלצת להוריד במשקל או באחוזי שומן? וטיפים לתפריט מומלץ לפני הצום ואחריו כדי לעבור אותו בצורה הטובה ביותר – מאת איילת וינשטיין, דיאטנית הסגלים האולימפיים והפראלימפיים, ראש מדור תזונה במרכז לרפואת ספורט ומחקר, מכון וינגייט

השפעת תיסוף אומגה 3 על השריר
11/09/17
מחקר חדש בדק האם תיסוף אומגה 3 יכול להשפיע לטובה על בריאות השריר בטווח הקצר ובטווח הארוך - הנתונים שנבדקו: מסת השריר, כוח מתפרץ, התאוששות והפחתת כאב. מאת איילת וינשטיין, דיאטנית הסגלים האולימפיים והפראלימפיים, ראש מדור תזונה, המרכז לרפואת ספורט ומחקר, מכון וינגייט

מאכלי החג - יתרונות תזונתיים
11/09/17
היתרונות התזונתיים לעוסקים בספורט של מאכלי החג המסורתיים לראש השנה: דג, תפוח, רימון, דבש, כרישה, סלק וכמה המלצות כיצד נעמוד בפיתויים הקולינריים שמזמנת לנו ארוחת החג – איילת וינשטיין, דיאטנית הסגלים האולימפיים והפראלימפיים, ראש מדור תזונה, המרכז לרפואת ספורט ומחקר, מכון וינגייט

השפעת קעקועים על יכולת קירור הגוף
06/09/17
אופנת הקעקועים בקרב ספורטאים חושפת אותם לפגיעה ביכולת ההזעה ובספיגה מחדש של הנתרן, כך עולה ממחקר חדש מהקולג' לרפואת ספורט של דנבר (Luetkemeier וחב' 2017) – מאת איילת וינשטיין, דיאטנית הסגלים האולימפיים והפראלימפיים, ראש מדור תזונה במרכז לרפואת ספורט ומחקר, מכון וינגייט

קפה על הבוקר – גם בימים שלפני תחרות
23/08/17
בשורה טובה לחובבי הקפה, אין צורך לשנות את הרגלי צריכת הקפאין לפני תחרות חשובה על מנת למקסם את יעילות תוסף הקפאין – כך עולה ממאמר שפורסם בכתב העת היוקרתי Journal of Applied Physiology. מאת איילת וינשטיין, דיאטנית הסגלים האולימפיים והפרלימפיים, ראש מדור תזונה במרכז לרפואת ספורט ומחקר, מכון וינגייט

מהי הדיאטה הטובה ביותר לשיפור הרכב הגוף?
17/08/17
מתפריט דל בשומן עד דל בפחמימה וכל מה שביניהם – סקירת נייר עמדה של האגודה הבינלאומית לתזונת ספורט (ISSN) על דיאטה והרכב גוף ונייר עמדה של הקולג' האמריקאי לרפואת ספורט (ACSM) על תזונה וביצועים גופניים, מאת עינב גרוסמן, דיאטנית קלינית, ראש תחום התזונה בבית הספר למאמנים ולמדריכים, מכון וינגייט

  10   [11-16]

הסייפת יאנה בוטביניק העפילה לבית 64 הראשונות באליפות העולם בסיוף בבודפשט, הונגריה

נבחרת ישראל בשחייה אומנותית במקום ה-6 בתרגיל ההיילייט ובמקום ה-18 במוקדמות תרגיל הדואט באליפות העולם בדרום קוריאה

מתן רודיטי סיים במקום ה-20 במקצה ה-10 ק"מ בתוצאה 1:48:59 שעות, באליפות העולם במים פתוחים בדרום קוריאה

מדליית זהב לאורי ששון (100 ק"ג+) בגרנד פרי בודפשט, הונגריה

אווה פביאן סיימה במקום ה-28, עדן גירלואנצה במקום ה-38 במקצה ה-10,000 ק"מ באליפות העולם במים פתוחים בדרום קוריאה

יצאו לדרך מפעלי הקיץ בביה"ס למאמנים ולמדריכים של מכון וינגייט: יותר מ-400 צעירים ובני נוער יוכשרו להדרכה בענפי ספורט שונים

שיא ישראל וקריטריון אולימפי לטוקיו 2020 לסאלמוויט באיולין-טפרי בריצת 5000 מ' בתחרות בבלגיה

מדליית כסף לטדסה גטהון בריצת 10,000 מ' בתוצאה 28:46:97 דקות באליפות העולם עד גיל 23 בשוודיה

נבחרת ישראל בשחייה אומנותית העפילה לגמר גביע העולם בדרום קוריאה

2019 שנת המפנה של מכון וינגייט, המכון הלאומי למצוינות בספורט: ייבנה בניין התעמלות רב תכליתי ורחב ידיים וייסלל מחלף חדש לכביש החוף