חפש רק בנושא זה






אכילה ואימון - עניין של תזמון
15/02/18
מה אוכלים ומתי? חשיבות עיתוי האכילה לאימוני סבולת במטרה לדחות עייפות, לשפר ביצועים גופניים והרכב גוף, למקסם את התאוששות ולהכין את הגוף לאתגר הבא – מאת עינב גרוסמן, דיאטנית קלינית, ראש תחום התזונה בבית הספר למאמנים ולמדריכים, מכון וינגייט

חטיף אנרגיה, ג'ל או משקה ספורט?
23/01/18
מה הדרך המומלצת לתדלק את הגוף בפחמימות זמינות בריצות של 5,000 מ' ויותר? והאם קיימים הבדלים בין נטילת התוסף כאשר הוא מעורבב במים או בנפרד? מאת איילת וינשטיין, ראש מדור תזונה, המרכז לרפואת ספורט ומחקר ע"ש ריבשטיין, מכון וינגייט, דיאטנית המשלחות האולימפיות והפרלימפיות

חלבון צמחי לעומת חלבון מהחי
08/01/18
מהו החלבון המועדף לבניית שריר? כמה חלבון מומלץ לצרוך ואיך צמחונים או טבעונים יכולים לשפר את מקור החלבון לצורכי התאוששות ובניית שרירים – מאת איילת וינשטיין, דיאטנית ספורט קלינית RD. MSc., דיאטנית הסגלים האולימפיים והפרלימפיים, ראש מדור תזונה, המרכז לרפואת ספורט ומחקר, מכון וינגייט

המלצות מעודכנות לתיסוף קריאטין
11/12/17
אסטרטגיות תיסוף קריאטין, העמסה ושימור - איך בוחרים את מה שנכון לי? תופעות לוואי ושימוש בטוח בילדים ובבני נוער העוסקים בספורט מקצועני. נייר העמדה העדכני של החברה הבינלאומית לתזונת ספורט (ISSN) - מאת בן אל ברקוביץ', תזונאי ספורט במרכז לרפואת ספורט מחקר, מכון וינגייט

המלצות תזונה לספורטאי הצמחוני-טבעוני
06/11/17
מהם האתגרים הנוספים העומדים בפני ספורטאים צמחונים-טבעונים בדרך לביצוע מיטבי והתאוששות? חלבונים, חומצות שומן חיוניות, קריאטין, ויטמינים ומינרלים – איך מקבלים את כל אלו בתזונה? מאת איילת וינשטיין, דיאטנית הסגלים האולימפיים והפראלימפיים, ראש מדור תזונה, המרכז לרפואת ספורט ומחקר, מכון וינגייט

טיפים לצום קל
25/09/17
מי יכול לצום ומי צריך להתייעץ עם רופא לפני כן? מדוע הצום אינו דרך מומלצת להוריד במשקל או באחוזי שומן? וטיפים לתפריט מומלץ לפני הצום ואחריו כדי לעבור אותו בצורה הטובה ביותר – מאת איילת וינשטיין, דיאטנית הסגלים האולימפיים והפראלימפיים, ראש מדור תזונה במרכז לרפואת ספורט ומחקר, מכון וינגייט

השפעת תיסוף אומגה 3 על השריר
11/09/17
מחקר חדש בדק האם תיסוף אומגה 3 יכול להשפיע לטובה על בריאות השריר בטווח הקצר ובטווח הארוך - הנתונים שנבדקו: מסת השריר, כוח מתפרץ, התאוששות והפחתת כאב. מאת איילת וינשטיין, דיאטנית הסגלים האולימפיים והפראלימפיים, ראש מדור תזונה, המרכז לרפואת ספורט ומחקר, מכון וינגייט

דיאטה, בריאות ומסורת בארוחת ראש השנה
24/09/19
לסימני ראש השנה: תפוח, דבש, רימון, סלק, דלעת, כרישה ודגים המוגשים בארוחת החג יתרונות תזונתיים רבים המבטיחים אספקה של סיבים, נוגדי חמצון, ויטמינים ומינרלים החיוניים לתפקוד מערכת הלב וכלי הדם והתורמים רבות להתאוששות ממאמץ, ליעילות אימוני כוח ולעלייה במסת השריר, אך כיצד נוכל להימנע מ"מוקשי הדיאטה" הרבים הנלווים לארוחה?

השפעת קעקועים על יכולת קירור הגוף
06/09/17
אופנת הקעקועים בקרב ספורטאים חושפת אותם לפגיעה ביכולת ההזעה ובספיגה מחדש של הנתרן, כך עולה ממחקר חדש מהקולג' לרפואת ספורט של דנבר (Luetkemeier וחב' 2017) – מאת איילת וינשטיין, דיאטנית הסגלים האולימפיים והפראלימפיים, ראש מדור תזונה במרכז לרפואת ספורט ומחקר, מכון וינגייט

קפה על הבוקר – גם בימים שלפני תחרות
23/08/17
בשורה טובה לחובבי הקפה, אין צורך לשנות את הרגלי צריכת הקפאין לפני תחרות חשובה על מנת למקסם את יעילות תוסף הקפאין – כך עולה ממאמר שפורסם בכתב העת היוקרתי Journal of Applied Physiology. מאת איילת וינשטיין, דיאטנית הסגלים האולימפיים והפרלימפיים, ראש מדור תזונה במרכז לרפואת ספורט ומחקר, מכון וינגייט

  10   [11-17]

נמשכת ההרשמה למגוון קורסים ומסלולי לימוד בביה"ס למאמנים ולמדריכים ע"ש נט הולמן. במקרה הצורך, תתאפשר למידה מקוונת בהתאם להנחיות משרד הבריאות