חפש רק בנושא זה






כמה לשתות במהלך היום ובזמן אימון
21/07/15
שתייה לא מספקת עלולה לגרום להתייבשות שגורמת לפגיעה בביצועים הגופניים, לעלייה בחום הגוף, להתכווצויות שרירים, לסחרחורות, לתחושת קושי עולה במאמץ והסיכון לפציעות עולה. אז כמה לשתות? ההמלצות מאת עינב גרוסמן, תזונאית קלינית וספורט, המרכז לרפואת ספורט ולמחקר, מכון וינגייט

תזונה נכונה לספורטאים מתבגרים
08/07/15
ספורטאים בגיל ההתבגרות חייבים התייחסות מיוחדת לתזונה כדי שלא ייפגעו הישגיהם מחד ותהליך הגדילה התקין מאידך. כמו באימון, יש לתרגל ולהתמיד בתזונה נכונה עד שהיא תהפוך להרגל קבוע – ההמלצות מאת עינב גרוסמן, דיאטנית קלינית וספורט, המרכז לרפואת ספורט ולמחקר, מכון וינגייט

אמת בפרסום? תוספי התזונה שלכם
10/06/15
האם אתם יודעים מה באמת מכילים תוספי התזונה שלכם? בניגוד לתרופת מרשם, בתוספי תזונה לא ננקטת אותה הבטיחות ולא נדרשת הוכחת יעילות ומכאן פוטנציאל הסכנה. ומסתבר שלא כל החומרים שהתוספים מכילים מופיעים על גבי האריזה – מאת מולי אפשטיין, פיזיולוג במרכז לרפואת ספורט ולמחקר, מכון וינגייט

פחמימות או שומנים? שאלה כבדת משקל
29/04/15
חשבתם שקלוריה היא קלוריה ואין זה חשוב אם היא מפחמימות, משומנים או מחלבונים? על פי מאמר שפורסם לאחרונה ב- British Journal of Sports Medicine, יש לתת עדיפות לקלוריות משומנים על פני פחמימות והדברים אמורים גם לגבי ספורטאים – מאת מולי אפשטיין, פיזיולוג במרכז לרפואת ספורט ולמחקר, מכון וינגייט

התאוששות חמוץ מתוק
24/12/14
נא להכיר משקה ספורט חדש, שעשוי להעניק לכם יתרון בהתאוששות לאחר מאמץ מטבולי מאתגר – מיץ מדובדבנים חמצמצים. נפלאות המשקה נבדקו לאחרונה על רוכבי אופניים, אולם ייבחנו בעתיד גם על שחקני כדור – מאת מולי אפשטיין, פיזיולוג ויועץ במרכז לרפואת ספורט ולמחקר ע"ש ריבשטיין במכון וינגייט

הצד האחר של משקאות האנרגיה – נדודי שינה ועצבנות
19/11/14
מחקר שבחן את ההשפעות של משקאות האנרגיה בספורטאים, מצא שלצד התרומה החיובית שהתבטאה בשיפור ביכולת הביצוע, נצפתה גם עלייה בתדירות הפרעות השינה, עצבנות ועוררות יתר בשעות שלאחר התחרות – מאת מולי אפשטיין, פיזיולוג ויועץ במרכז לרפואת ספורט ולמחקר ע"ש ריבשטיין במכון וינגייט

מסמיק מגאווה – סגולותיו של מיץ סלק
11/11/14
שחקני פוטבול טוענים שהוא משפר להם את היכולת האתלטית, ומחקר חדש שבוצע באוניברסיטת קנזס שבארה"ב, מצביע על כך שהוא עוזר גם לחולים שסובלים מאי-ספיקת לב. הכוכב החדש, מיץ סלק – מאת מולי אפשטיין, פיזיולוג ויועץ במרכז לרפואת ספורט ולמחקר ע"ש ריבשטיין במכון וינגייט

משקאות אנרגיה ממריצים יעילים?
19/08/14
ממחקרים עדכניים שבדקו השפעת משקאות אנרגיה על מדדים פיזיולוגים ומטבוליים במנוחה ובמאמצים אירוביים מרביים ותת מרביים, עולה שמשקאות אנרגיה ממריצים אינם תורמים לשיפור הביצועים ולקיצור זמן ההתאוששות – מאת טמיר וייס מאמן כדוריד וסטודנט למדעי הרפואה

אכילת בשר אדום מצמצמת את נזקי ההזדקנות?
10/03/14
ממחקר חדש עולה ששילוב של תזונה עשירה בבשר אדום רזה וביצוע אימוני התנגדות, עשוי להיות המפתח לצמצום נזקי הגיל המבוגר המרכזיים, שהם איבוד מסת השריר וירידה בתפקוד הקוגניטיבי – מאת מולי אפשטיין, פיזיולוג במרכז לרפואת ספורט ולמחקר ע"ש ריבשטיין במכון וינגייט

העמסת פחמימות לפני ריצת מרתון
כמה פחמימות מומלץ לרץ המרתון לצרוך לשם הפקת אנרגיה מספקת, שתאפשר לו להגיע לקו הסיום מבלי לפגוש את "הקיר"? מהם המזונות המומלצים בימים שלפני המרתון והאם בדיאטת העמסת פחמימות הכוונה היא רק לאכילת פסטה? מאת מיקי מדר, דיאטן ספורט קליני מהמרכז לרפואת ספורט ולמחקר בווינגייט

  10   [11-16]

מדליית כסף לנבחרת הג'וניור של ישראל בהתעמלות אומנותית בתרגיל הסרטים באליפות אירופה בבאקו. ניקול זליגמן זכתה במדליית הארד

טריאתלון: שחר שגיב נחבל ופרש מתחרות יוקוהמה ומדורג במקום ה-46 בדירוג האולימפי, רן שגיב סיים את התחרות ומדורג במקום ה-82 - מחוץ לקריטריון

עונת כדורעף החופים לשנת 2019 יצאה לדרך: סופיה סטריקוב ואניטה דייב, בוגרות אקדמיית וינגייט למצוינות בספורט זכו בטורניר ראשל"צ

יום פתוח למסלולי הלימוד במכון וינגייט ובשלוחותיו יתקיים ביום ו', ה-28.6.19

אליפות אירופה במפרשיות 470: נויה ברעם ושחר טיבי סיימו במקום ה-7, גיל כהן ונועה לסרי במקום ה-8 הכללי. ניתאי חסון וטל הררי במקום ה-13

2 מדליות ארד לנבחרת ישראל בשחייה אומנותית בתרגיל ההיילייט ובתרגיל הקומבינציה בסבב גביע אירופה ברוסיה

מדליית זהב לשגיא מוקי (81 ק"ג) בגרנד סלאם באקו, מדליית כסף לטוהר בוטבול (73 ק"ג). לי קוכמן (90 ק"ג) סיים חמישי

פרויקט שיפוץ מעטפת בטון המבנים במכון וינגייט, המכון הלאומי למצוינות בספורט, בעיצומו