חפש רק בנושא זה






תזונה: הכי טוב לשאול
07/08/11
אתם זקוקים לעצה? גם אתם רציתם לדעת מה כדאי לאכול אחרי אימון לילי, האם דגים יכולים להיות תחליף לעוף ומה אוכלים כשיש מעי רגיז – לפניכם מבחר שאלות ותשובות מפורום תזונה בניהולה של איילת וינשטיין, ראש מדור תזונה, המרכז לרפואת ספורט ולמחקר ע"ש ריבשטיין במכון וינגייט

מיץ סלק – הנשק הסודי של רוכבי הטור דה-פראנס
17/07/11
מחקר חדש שהתפרסם לאחרונה ב-Medicine and Science in Sports and Exercise , מצביע על תוסף חדש ומפתיע, חוקי לחלוטין, שעשוי לסייע לרוכבים "לגלח" שניות יקרות מזמני הביצוע שלהם – מאת מולי אפשטיין, פיזיולוג במרכז לרפואת ספורט ולמחקר בווינגייט

התאמות תזונה דינמיות לחולי סוכרת מטיפוס 1 העוסקים בספורט
23/06/11
שיטת ה-Ex-carb מאפשרת עצמאות לספורטאי הסוכרתי תוך שמירת איזון ריכוזי הסוכר בדם גם במצבים דינמיים כמו אימון. האם לאכול לפני הפעילות? או אולי רצוי להפחית את מינון האינסולין המוזרק? על אלה ועוד, מאת איילת וינשטיין, ראש מדור תזונה, המרכז לרפואת ספורט ולמחקר ע"ש ריבשטיין בווינגייט, וד"ר יצחק וינשטיין

לחיים! בירה נטולת אלכוהול וספורט
20/06/11
בירה נטולת אלכוהול מפחיתה את הנטייה לחלות לאחר ביצוע מאמץ גופני עצים כגון ריצת מרתון – כך עולה ממחקר שהוצג לאחרונה בכנס השנתי של החברה לרפואת ספורט בדנבר, ארה"ב. על "משקה האנרגיה החדש", מאת מולי אפשטיין, פיזיולוג במרכז לרפואת ספורט ולמחקר בווינגייט

תזונה נכונה לאימוני טריאתלון ולתחרויות
28/04/11
איך שומרים על מאזן נוזלים ואלקטרוליטים? חשיבות האקלום בתחרויות ובמחנות אימונים ומהם הדגשים התזונתיים – על כך ועוד מאת איילת וינשטיין, ראש מדור תזונה במרכז לרפואת ספורט ולמחקר ע"ש ריבשטיין במכון וינגייט

סרטן – צמחוני או לא?
27/04/11
מחקרים מראים שצמחונים וטבעונים לוקים פחות בסרטן – מאמר זה מנסה להתחקות אחר הקשר בין אכילת בשר או הימנעות ממנו ובין סרטן, מאת ד"ר שרון מאור Ph.D , דיאטנית קלינית, המרכז לרפואת ספורט ולמחקר במכון וינגייט

הישורת האחרונה – המלצות תזונה למרתון ת"א 2011
05/04/11
לאחר חודשים של הכנה המרתון הנכסף כבר מעבר לפינה, הורדתם את עומס האימונים ואתם קשובים לבריאותכם ולתזונה, כלי נוסף בהכנה ליום הגדול. מה כדאי לאכול שבוע לפני, לילה לפני, שעתיים לפני, בזמן התחרות ולאחריה – מאת איילת וינשטיין, דיאטנית ספורט קלינית, ראש מדור תזונה במרכז לרפואת ספורט ולמחקר במכון וינגייט

הנחיות תזונה לספורטאים בגיל ההתבגרות
21/03/11
מה לאכול, כמה לשתות, ובאיזה טיימינג, מהי כמות חלבונים מומלצת ועוד – כל מה שחשוב לדעת כדי לענות על צרכי הגדילה המוגברים ועל העיסוק האינטנסיבי בספורט – מאת ליאור מני, דיאטן ספורט קליני במרכז לרפואת ספורט ולמחקר ע"ש ריבשטיין במכון וינגייט

קריאטין מונוהידראט וביצועים גופניים
12/01/11
נייר עמדה שגיבשה החברה הבינלאומית לתזונת ספורט, שופך אור על לא מעט מיתוסים ואמירות לא מדויקות בנוגע לשימוש בקריאטין מונוהידראט. ובנוסף, פרוטוקולים לשימוש בקריאטין, הרכבים וקומבינציות – מאת מולי אפשטיין, פיזיולוג במרכז לרפואת ספורט ולמחקר ע"ש ריבשטיין בווינגייט

סופגניות או לא להיות?!
02/12/10
אם כד השמן היה מספיק לערב אחד בלבד, אפשר היה לספוג את הסופגנייה, אולם הנס נמשך כ-8 ימים ובסוף החג אנחנו לא רוצים להיראות כמותה – טיפים מאת עינב גרוסמן, תזונאית ספורט קלינית, המרכז לרפואת ספורט ולמחקר ע"ש ריבשטיין, מכון וינגייט

  10   [11-16]

הכנס הלאומי למדעי האימון התחרותי: מכירת הכרטיסים וההרשמה לסדנאות בעיצומה

אליפות אירופה בבריכות קצרות: אנסטסיה גורבנקו סיימה במקום ה-7 בגמר משחה ה-400 מ' מ.א בתוצאה 4:37:92 ד'

מקום 8 ליעקב טומרקין בגמר ה-200 מ' גב בתוצאה 1:53:00 דקות באליפות אירופה בבריכות קצרות

במרוץ לטוקיו: גילי כהן, גפן פרימו, שירה ראשוני, גילי שריר, תמנע נלסון לוי, ענבל שמש ורז הרשקו תשתתפנה בטורניר המסטארס בסין שייפתח ב-12.12.19

שיא ישראל לרביעיית השליחים: מירון חירותי, מרקוס שלזינגר, תומר פרנקל וגל גרומי כהן ב-50*4 חופשי בתוצאה 1:26:90 דקות באליפות אירופה בבריכות קצרות בגלאזגו

רץ המרתון איימרו עלמיה, קבע את הקריטריון האולימפי לטוקיו 2020 כשסיים את מרתון ולנסיה בתוצאה 2:11:02 שעות