חפש רק בנושא זה






סופגניות או לא להיות?!
02/12/10
אם כד השמן היה מספיק לערב אחד בלבד, אפשר היה לספוג את הסופגנייה, אולם הנס נמשך כ-8 ימים ובסוף החג אנחנו לא רוצים להיראות כמותה – טיפים מאת עינב גרוסמן, תזונאית ספורט קלינית, המרכז לרפואת ספורט ולמחקר ע"ש ריבשטיין, מכון וינגייט

שימוש בסודה לשתייה עשוי לשפר ביצועים?
29/11/10
תוספי תזונה המכילים סודיום בי-קרבונט (סודה לשתייה) עשויים לשמור על חדותם של שחקני הטניס, כך עולה ממחקר שפורסם לאחרונה ב-Journal of the International Society of Sports Nutrition – מאת מולי אפשטיין, פיזיולוג במרכז לרפואת ספורט ולמחקר ע"ש ריבשטיין בווינגייט

תזונה לטריאתלטים
11/11/10
"בסמוך לתחרות ובמהלכה השתדלו להימנע מהרפתקאות קולינריות, אכלו מזון מוכר הן בארוחות והן במהלך התחרות עצמה. את הניסיונות שמרו לתקופה המקדימה לתחרות או לאחריה", המלצות מאת איילת וינשטיין, דיאטנית ספורט קלינית, ראש מדור תזונה במרכז לרפואת ספורט ולמחקר, ע"ש ריבשטיין במכון וינגייט

תזונאית בשטח
08/11/10
איך מקדמים מודעות אצל ספורטאים צעירים לחשיבות התזונה למיצוי הפוטנציאל האתלטי, להסתגלות לגירויי האימון ולהתאוששות מיטבית? עינב גרוסמן – תזונאית קלינית וספורט, המרכז לרפואת ספורט ולמחקר ע"ש ריבשטיין, מכון וינגייט, יצאה לקפריסין עם שחייני האקדמיה למצוינות במכון וינגייט וחזרה עם קהל אוהד

תוספי תזונה וביצועי סבולת
05/09/10
מחקר חדש מצא שתוספי תזונה שמעלים משמעותית את ריכוז תחמוצת החנקן (Nitric Oxide) בגוף, יכולים לתרום לשיפור משמעותי בביצועי סבולת המבוצעים בעצימות גבוהה – מאת מולי אפשטיין, פיזיולוג במרכז לרפואת ספורט ולמחקר ע"ש ריבשטיין בווינגייט

מחקר חדש: מינון גבוה של קפאין משפר יכולות גופניות!
05/07/10
מדענים מבריטניה הדגימו לראשונה כיצד מינון גבוה של קפאין מגביר באופן ישיר את כוח השריר ואת הסבולת שלו בעת ביצוע מאמצים בעצימות נמוכה – מאת מולי אפשטיין, פיזיולוג במרכז לרפואת ספורט ולמחקר ע"ש ריבשטיין בווינגייט

סחוט טרי
24/05/10
כיצד מיץ סלק משפיע על צריכת החמצן, מה עושה מיץ דובדבנים להתאוששות ואיך יתרום מיץ צרעות לביצועי סבולת? על המחקרים החדשים העוסקים בקשר בין תזונה טבעית ובין שיפור ביצועים – מאת מולי אפשטיין, פיזיולוג במרכז לרפואת ספורט ולמחקר ע"ש ריבשטיין בווינגייט

מיץ דובדבנים לאחר ריצת מרתון
26/04/10
אם אתם מחפשים פתרונות טבעיים להתאוששות השריר לאחר מאמץ אירובי ממושך, מחקר חדש שפורסם ב־Scandinavian Journal of Medicine and Science in Sports, עשוי להביא עמו בשורה חדשה – מאת מולי אפשטיין, פיזיולוג במרכז לרפואת ספורט ולמחקר ע"ש ריבשטיין במכון וינגייט

חלב – משקה הספורט המומלץ לספורטאיות כוח
22/03/10
אם אתן רוצות להעלות את מסת השריר ולהוריד במסת השומן, חלב דל שומן עדיף על פני משקאות ספורט! כך עולה ממחקר חדש שנערך בקנדה. היתרון היחסי של החלב נובע מהתכולה הגבוהה של חלבון ושל סידן – מאת מולי אפשטיין, פיזיולוג במרכז לרפואת ספורט ולמחקר ע"ש ריבשטיין, מכון וינגייט

נטורופתיה: בוטנים – לא רק לקופים
03/03/10
רגע לפני שאתם שמים את הבוטנים ל בקטגוריית "הרעים", דעו שצריכת בוטנים חשובה ביותר לאיזון סוכר, לטיפול בלחץ דם נמוך וליציאה ממצבי חולשה, והאינדקס הגליקמי שלהם הוא הנמוך מבין המזונות – מאת מירה כהן שטרקמן, ראש תחום לימודי נטורופתיה בבית-הספר ע"ש נט הולמן במכון וינגייט

  10   [11-17]

נמשכת ההרשמה למגוון קורסים ומסלולי לימוד בביה"ס למאמנים ולמדריכים ע"ש נט הולמן. במקרה הצורך, תתאפשר למידה מקוונת בהתאם להנחיות משרד הבריאות