חפש רק בנושא זה






השפעת אורח החיים על בריאות העצם
מהי הפעילות הגופנית המומלצת להעלאת צפיפות העצם? מה כדאי לאכול ומדוע לא מומלץ לעשן אם רוצים להקטין את הסיכוי ללקות בשברים אוסטיאופורוטיים – על מחקר חדש מפרי עטה של לבנה זיגל, רמ"ד מעבדות במרכז לרפואת ספורט ולמחקר ע"ש ריבשטיין בווינגייט

פעילות גופנית מפחיתה את הסיכון לחלות בסרטן המעי הגס
קיים בסיס עובדתי לכך שמה שאנחנו בוחרים לעשות יכול להשפיע על הסיכוי שלנו לחלות בסרטן. מולי אפשטיין, פיזיולוג המרכז לרפואת ספורט ולמחקר בווינגייט – על הקשר שבין פעילות גופנית ובין הסיכוי לחלות בסרטן המעי הגס 17/2/2009

פעילות גופנית מפחיתה את הצורך לעשן
מחקר מוח ראשון מסוגו – מצא ששינויים בפעילות המוח, שנגרמו כתוצאה מביצוע פעילות גופנית, עשויים להפחית את התשוקה לעישון סיגריות. מולי אפשטיין פיזיולוג במרכז לרפואת ספורט ולמחקר בווינגייט מביא את הבשורה לציבור המעשנים ולחבריהם הפסיביים 17/2/2009

סוכרת – מניעה בשיטת "הזבנג"
09/02/09
מחקר חדש, שטרם פורסם, מצא שפעילות גופנית קצרה ועצימה בת 3 דקות המבוצעת אחת ליומיים, עשויה להיות הדרך הטובה ביותר למניעת סוכרת. למולי אפשטיין, פיזיולוג מהמרכז לרפואת ספורט ולמחקר בווינגייט, יש השגות בנושא

גישת חמשת הצעדים לוויסות גורמי הלחץ
"גישת חמשת הצעדים" שפותחה במכון וינגייט מבוססת על שילוב של משוב ביולוגי, אימון אוטוגני וטכניקות הדמיה. השיטה מיושמת היום בקרב ספורטאי צמרת של ישראל, לשם הכנתם המנטלית לקראת תחרויות ובמהלכן

צום קל ובריא
הכנה טובה לקראת הצום והתאוששות נכונה לאחריו יאפשרו לכם לשרוד את צום יום כיפור תוך שמירה על תחושת ערנות ונוחות. ההכנות מתחילות כבר בבוקר שבערבו מתחיל הצום – איילת וינשטיין וצוות המרכז לרפואת ספורט ולמחקר בסדרת המלצות

אמון הדדי
"ההישג הגדול ביותר בהכנות הרפואיות למשחקים האולימפיים היה הקמתה של המרפאה האולימפית בווינגייט ע"י הוועד האולימפי, שנותנת ליווי רפואי צמוד לכל ספורטאי ההישג. הספורטאים נותנים בנו אמון מלא וזה בשבילי הכול", דבריה של ד"ר לובה גליצקיה – להלן ריאיון ערב ההמראה לבייג'ין

למצות את הכושר ביום נתון
ספורט הישגי זו היכולת למצות את הכישוריים הגופניים ואת היכולות הנפשיות ברגע נתון. על מנת להגיע לרמת מוכנות גבוהה שכזו צריך לעתים 'לגרד' את הקצה ולהסתכן בפציעות. הפן הפיסיולוגי – ריאיון עם מולי אפשטיין

תזונה אולימפית
"ההכנה התזונתית של ספורטאי הישג מתחלקת ל־2 חלקים: החלק הראשון והחשוב הוא בניית הרגלים הרבה לפני התחרות והחלק השני הוא חידוד תחרותי והנחיות תזונתיות ממוקדות לימי התחרות ", מסבירה איילת וינשטיין בריאיון עמה ערב המשחקים האולימפיים

הניצחון מתחיל בראש
"הרבה פעמים כשאנחנו מרוכזים, השרירים סגורים, ואילו בענפי קרב הספורטאי צריך להיות מרוכז ועם זאת חופשי בתנועה, ומוכן לכניסה מהירה לתרגיל שלו", ד"ר בוריס בלומנשטיין על תפקיד היועץ המנטאלי בריאיון חגיגי ערב יציאתו לבייג'ין עם המשלחת הישראלית

[1-10]   11 12 13 14 15 16 17 18  

הכנס הלאומי למדעי האימון התחרותי: מכירת הכרטיסים וההרשמה לסדנאות בעיצומה

טניס שולחן: טל ישראלי, חניך אקדמיית וינגייט למצוינות בספורט, זכה במדליית ארד קבוצתית באליפות הונגריה הפתוחה

נבחרת הנשים בג'ודו מארחת במכון וינגייט מחנה אימון בין-לאומי בהשתתפות נבחרות מבריטניה ומאוזבקיסטן

מדליית ארד לאנסטסיה גורבנקו במשחה ה-200 מ' מ.א בתוצאה 2:13:52 דקות בתחרות סבב ה-Pro Swim בגרינסברו ארה"ב

מקום ראשון למטפסים הפראלימפיים, מיכאל שפייזר ומור ספיר, באליפות הולנד הפתוחה לטיפוס פראלימפי

מדליית כסף לשחיין מרקוס שלזינגר ב-50 מ' פרפר בתוצאה 23.35 שניות (בבריכות קצרות) בגביע "ניקו סאפיו" בגנואה