חפש רק בנושא זה






שילוב מוסיקה באימונים מעלה את הסבולת ב־15%-20%
ד"ר איריס אורבך, פסיכולוגית ספורט במרכז לרפואת ספורט ולמחקר בווינגייט, התראיינה לרדיו 102 FM, על תרומתה של המוסיקה באימונים למיצוי הפוטנציאל. להלן עיקרי הדברים

השפעת אורח החיים על בריאות העצם
מהי הפעילות הגופנית המומלצת להעלאת צפיפות העצם? מה כדאי לאכול ומדוע לא מומלץ לעשן אם רוצים להקטין את הסיכוי ללקות בשברים אוסטיאופורוטיים – על מחקר חדש מפרי עטה של לבנה זיגל, רמ"ד מעבדות במרכז לרפואת ספורט ולמחקר ע"ש ריבשטיין בווינגייט

פעילות גופנית מפחיתה את הסיכון לחלות בסרטן המעי הגס
קיים בסיס עובדתי לכך שמה שאנחנו בוחרים לעשות יכול להשפיע על הסיכוי שלנו לחלות בסרטן. מולי אפשטיין, פיזיולוג המרכז לרפואת ספורט ולמחקר בווינגייט – על הקשר שבין פעילות גופנית ובין הסיכוי לחלות בסרטן המעי הגס 17/2/2009

פעילות גופנית מפחיתה את הצורך לעשן
מחקר מוח ראשון מסוגו – מצא ששינויים בפעילות המוח, שנגרמו כתוצאה מביצוע פעילות גופנית, עשויים להפחית את התשוקה לעישון סיגריות. מולי אפשטיין פיזיולוג במרכז לרפואת ספורט ולמחקר בווינגייט מביא את הבשורה לציבור המעשנים ולחבריהם הפסיביים 17/2/2009

סוכרת – מניעה בשיטת "הזבנג"
09/02/09
מחקר חדש, שטרם פורסם, מצא שפעילות גופנית קצרה ועצימה בת 3 דקות המבוצעת אחת ליומיים, עשויה להיות הדרך הטובה ביותר למניעת סוכרת. למולי אפשטיין, פיזיולוג מהמרכז לרפואת ספורט ולמחקר בווינגייט, יש השגות בנושא

גישת חמשת הצעדים לוויסות גורמי הלחץ
"גישת חמשת הצעדים" שפותחה במכון וינגייט מבוססת על שילוב של משוב ביולוגי, אימון אוטוגני וטכניקות הדמיה. השיטה מיושמת היום בקרב ספורטאי צמרת של ישראל, לשם הכנתם המנטלית לקראת תחרויות ובמהלכן

צום קל ובריא
הכנה טובה לקראת הצום והתאוששות נכונה לאחריו יאפשרו לכם לשרוד את צום יום כיפור תוך שמירה על תחושת ערנות ונוחות. ההכנות מתחילות כבר בבוקר שבערבו מתחיל הצום – איילת וינשטיין וצוות המרכז לרפואת ספורט ולמחקר בסדרת המלצות

אמון הדדי
"ההישג הגדול ביותר בהכנות הרפואיות למשחקים האולימפיים היה הקמתה של המרפאה האולימפית בווינגייט ע"י הוועד האולימפי, שנותנת ליווי רפואי צמוד לכל ספורטאי ההישג. הספורטאים נותנים בנו אמון מלא וזה בשבילי הכול", דבריה של ד"ר לובה גליצקיה – להלן ריאיון ערב ההמראה לבייג'ין

למצות את הכושר ביום נתון
ספורט הישגי זו היכולת למצות את הכישוריים הגופניים ואת היכולות הנפשיות ברגע נתון. על מנת להגיע לרמת מוכנות גבוהה שכזו צריך לעתים 'לגרד' את הקצה ולהסתכן בפציעות. הפן הפיסיולוגי – ריאיון עם מולי אפשטיין

תזונה אולימפית
"ההכנה התזונתית של ספורטאי הישג מתחלקת ל־2 חלקים: החלק הראשון והחשוב הוא בניית הרגלים הרבה לפני התחרות והחלק השני הוא חידוד תחרותי והנחיות תזונתיות ממוקדות לימי התחרות ", מסבירה איילת וינשטיין בריאיון עמה ערב המשחקים האולימפיים

[1-10]   11 12 13 14 15 16 17 18 19  

כנס WInTech לחדשנות טכנולוגית בתחום הספורט יתקיים ב-24.2.20 במכון וינגייט. יש לכם רעיון חדשני שישנה את עולם הספורט? הירשמו עכשיו!

יום פתוח לקורסים ולמסלולי הלימוד בביה"ס למאמנים ולמדריכים ע"ש נט הולמן, יתקיים ביום שישי ה-6.3.20 בשעה 9:30. הירשמו עכשיו

הכנס השנתי של מכון וינגייט לפיטנס לתנועה יתקיים ב-3.4.20. מספר המקומות מוגבל

צפוניים? מוזמנים להפנינג הפתיחה של שלוחת ביה"ס החדשה ב-20.3.20, בקניון עזריאלי קריית אתא. ההרשמה באתר

נמשכת ההרשמה למגוון קורסים ומסלולי לימוד בביה"ס למאמנים ולמדריכים של מכון וינגייט