חפש רק בנושא זה






הערובה לשמירת מסת השריר בגיל מבוגר
13/11/11
מחקר חדש ומקיף, מצא שגברים עתירי טסטוסטרון, יאבדו פחות מסת השריר בגיל המבוגר בהשוואה לגברים עם ערכי טסטוסטרון נמוכים. גברים אלו ייהנו גם מיכולת תפקודית גבוהה יותר – מאת מולי אפשטיין, פיזיולוג במרכז לרפואת ספורט ולמחקר בווינגייט

אצבע על הדופק
07/11/11
מפעימה לפעימה, מהו דופק מנוחה תקין, איך מודדים אותו בצורה מהימנה ואלו גורמים משפיעים עליו? מורה נבוכים לספורטאים חובבים, כולל מידע שימושי המתייחס לדופק המרבי, מאת מולי אפשטיין, פיזיולוג במרכז לרפואת ספורט ולמחקר בווינגייט

נפלאות היין
31/10/11
מה המשותף ליין אדום, שהייה בחלל, אורח חיים יושבני, חולדות מעבדה וצפיפות עצם? לא, לא מדובר בהתחלה של בדיחה גרועה אלא בממצאים מפתיעים של מחקר חדש – מאת מולי אפשטיין, פיזיולוג במרכז לרפואת ספורט ולמחקר בווינגייט

הפסיק לעשן וירד 10 ק"ג ב-4 חודשים עם "מבדק הזהב+" של מכון וינגייט
27/07/11
המנכ"ל, חנן אפשטיין, לא אהב את מה שראה בגיל 55: "עישנתי יותר מדי, הכרס גדלה, החגורה הפריעה, חולצות במידה L פתאום לחצו לי, נראיתי לא טוב וההרגשה האישית הייתה מאוד לא טובה". אשתו נתנה לו במתנה סדרת מבדקים וייעוצים במרכז לרפואת ספורט ולמחקר במכון וינגייט ומאז – הכול היסטוריה

נמצא הבסיס הגנטי לסבולת השריר
25/07/11
המחקר הנוכחי יאפשר לתכנת מחדש את תפקוד השרירים על ידי העלאת כמות הגנים, החלבונים והמסלולים המטבוליים, כפי שהם באים לידי ביטוי בסיבי שריר אטיים או בעלי תנגודת גבוהה יותר לעייפות, בדומה להתאמה שמושגת בעקבות אימונים אירוביים – מאת מולי אפשטיין, פיזיולוג במרכז לרפואת ספורט ולמחקר בווינגייט

לחולי סוכרת מסוג 1 יש יתרון בשריפת שומנים
06/06/11
חוקרים מאוניברסיטת מונטנה שבארה"ב, מצאו שעבור אותה דרגת מאמץ יחסית, חולי סוכרת מסוג 1מחמצנים יותר שומן ופחות פחמימות בהשוואה לאנשים בריאים – מאת מולי אפשטיין, פיזיולוג במרכז לרפואת ספורט ולמחקר בווינגייט

ספורטאי סבולת נמצאים בסיכון גבוה לפתח בעיות בדרכי העיכול
02/05/11
ממחקר חדש עולה ש-81%-30% מהרצים למרחקים ארוכים חווים סוג מסוים של הפרעות במערכת העיכול – מה ניתן לעשות כדי להחזיר את הגוף לפעילות תקינה ומתי עליכם ללכת לרופא? מאת מולי אפשטיין, פיזיולוג במרכז לרפואת ספורט ולמחקר בווינגייט

איך אני יודע אם המשקל שלי תקין?
27/02/11
BMI, אחוזי שומן, היקף מותן – איך מתייחסים לנתונים אלו בהערכת המשקל שלנו ובאלו פרמטרים נוספים יש להתחשב? הדיאטנית איילת וינשטיין, ראש מדור תזונה במרכז לרפואת ספורט ולמחקר ע"ש ריבשטיין במכון וינגייט, סוקרת את האפשרויות על יתרונותיהן וחסרונותיהן

הכנה נכונה של מערכת השלד והשריר לריצת מרתון
14/02/11
כשמתכוננים לריצת מרתון מומלץ לשים דגש מיוחד על חיזוק שרירי הליבה המייצבים את האגן, המאפשרים לשמור על סגנון הריצה גם בשלב מתקדם של התחרות כשהגוף מתעייף. להלן תרגילי המפתח להכנת הגוף – מאת עינת מי-דן וד"ר גלי דר, פיזיותרפיסטיות במרכז לרפואת ספורט ולמחקר ע"ש ריבשטיין בווינגייט

המפתח לניצחון – טסטוסטרון
30/01/11
למנצחים בקרבות היאבקות יש ריכוזי טסטוסטרון גבוהים יותר מאשר למפסידים – כך עולה ממחקר שפורסם לאחרונה ב-The Journal of Strength and Conditioning Research, מאת מולי אפשטיין, פיזיולוג במרכז לרפואת ספורט ולמחקר ע"ש ריבשטיין בווינגייט

  10   [11-18]

אל תחמיצו את אירוע הדגל של ספורט הנשים בישראל, "אתנה הולכות רחוק" ביום שישי, ה-25.10.19, החל מהשעה 8:00 בפארק הרצליה

נבחרת ישראל בג'ודו, ללא שגיא מוקי ואורי ששון, יצאה לאיחוד האמירויות לקראת גרנד סלאם אבו דאבי שייפתח ב-27.10.19

שנת הלימודים תש"ף בבית הספר למאמנים ולמדריכים של מכון וינגייט תיפתח ביום שישי, ה-1.11.19

שיא ישראל לאנסטסיה גורבנקו ב-200 מ' מ.א בבריכת 25 מ' בתוצאה 2:08:01 דקות בליגת ה-ISL בארה"ב

שיא ישראל לאנסטסיה גורבנקו ב-400 מ' מ.א בבריכת 25 מ', בתוצאה 4:37:68 דקות בליגת ה-ISL בארה"ב