חפש רק בנושא זה






ביטחון עצמי או מסוגלות עצמית?
28/03/11
כאשר פורטים את תחושת הביטחון הכללית לתחושת מסוגלות ספציפית, ניתן לעקוף הערכה עצמית בעייתית – מאת מיכל יערון, ראש תחום פסיכולוגיה בבית־הספר למאמנים ולמדריכים ע"ש נט הולמן במכון וינגייט, ואמרי פישר, מרצה בפסיכולוגיה של הספורט בבית-הספר

אימון משקולות במהלך ההיריון – מומלץ ואף בטוח!
28/03/11
מחקר חדש קובע שאימון משקולות אינו משפיע על לחץ הדם של נשים הרות ואינו מגביר את הסיכון לפציעות. עם זאת, חשוב לבצע את האימונים תחת הדרכה מקצועית בעצימות נמוכה עד בינונית – מאת מולי אפשטיין, פיזיולוג במרכז לרפואת ספורט ולמחקר ע"ש ריבשטיין במכון וינגייט

חיזוק שרירי הליבה עם רצועות sling exercise training
15/03/11
אמצעי אימון חדש שכובש את תכניות האימונים של ספורטאים ופיזיותרפיסטים, מאפשר לבצע תרגילים פונקציונליים עם דגש על חיזוק שרירי הליבה – צפו באדי קוגן, רכז קורסי כושר גופני ובריאות בביה"ס למאמנים ולמדריכים במכון וינגייט, מדגים מכרעים עם תנועת ידיים באמצעות רצועות אימון

קטנות על מתיחות...
26/06/13
המדריך המזורז למתיחות: למה? מתי? סטטי? דינמי? איך? לחלק מהרצים הן יראו כמו בזבוז זמן יקר של ריצה, לרצים המנוסים יותר, הן יראו כמו חיסכון זמן יקר של שיקום מפציעה או דרך להרגיש טוב יותר – מאת עינת מי-דן, מנהלת המחלקה לפיזיותרפיה במרכז לרפואת ספורט ולמחקר ע"ש ריבשטיין בווינגייט

ביצוע מתיחות לפני ריצה עלול לפגום בביצועי סבולת
07/02/11
ביצוע תרגילי מתיחה לפני ריצה למרחקים ארוכים מגדיל את העלות האנרגטית במהלך הריצה וכתוצאה מכך פוגם ביכולת ההתמדה – כך עולה ממחקר שהתפרסם ב-Journal of Strength and Conditioning. מולי אפשטיין, פיזיולוג במרכז לרפואת ספורט ולמחקר ע"ש ריבשטיין בווינגייט, ממליץ לחמם מפרקים

עלייה דרמטית במספר פציעות הריצה אצל ילדים ומתבגרים
06/02/11
מחקר שפורסם לאחרונה ב-Clinical Pediatrics בדק היארעות פציעות הריצה ברמה הלאומית בארה"ב בהסתמך על מאגר נתונים שהצטברו בחדרי המיון בארה"ב במהלך 14 שנים – מאת מולי אפשטיין, פיזיולוג במרכז לרפואת ספורט ולמחקר ע"ש ריבשטיין בווינגייט

אספקטים מנטאליים בריצת המרתון
30/01/11
איך מתמודדים עם הלחץ הפיזי והמנטאלי לאורך 42,195 מטרים, ובתקופת ההכנה המחייבת? טיפים למי שכבר שם ולמי שמתלבט – מאת ד"ר בוריס בלומינשטיין וד"ר איריס אורבך, המחלקה למדעי ההתנהגות ולמתודולוגיה במרכז לרפואת ספורט ולמחקר ע"ש ריבשטיין במכון וינגייט

איזהו החכם? הלומד מכל אדם
12/01/11
הפתיחות ללמידה והמודעות להזדמנויות הלמידה שקיימות בסביבתנו, הן מפתח לשיפור מתמיד בקריירה הספורטיבית – מאת מיכל יערון, רכזת תחום הפסיכולוגיה בבית-הספר למאמנים ולמדריכים ע"ש נט הולמן במכון וינגייט, ותומר גוטמן

יאללה, בלאגן – חשיבות הסגנון הכאוטי בספורט
16/12/10
סוף עונת 2009/2010, המשחק האחרון של העונה. הדקה ה-93' במשחק והפועל תל-אביב זקוקה לשער ניצחון מול בית"ר ירושלים על מנת לזכות באליפות. איך הם עשו את זה? מאת מיכל יערון, רכזת תחום הפסיכולוגיה בבית-הספר למאמנים ולמדריכים ע"ש נט הולמן במכון וינגייט, ותומר גוטמן

מתי די? מניעת פציעות בריצה
12/12/10
רצים שממשיכים לרוץ כאשר הם סחוטים ומותשים, משנים באופן בלתי מודע את סגנון הריצה שלהם ובכך מגדילים את סיכוייהם להיפצע – כך עולה ממחקר שנערך במחלקה לפיזיותרפיה באוניברסיטת אינדיאנה שבארה"ב, מאת מולי אפשטיין, פיזיולוג במרכז לרפואת ספורט ולמחקר ע"ש ריבשטיין בווינגייט

[1-10]   11 12 13 14 15 16 17 18 19 20   [21-27]

אביב של בריאות וחג פסח שמח ממכון וינגייט, המכון הלאומי למצוינות בספורט

אתכם גם בימי הקורונה: אל תחמיצו את סדרת ההרצאות המקוונות של ביה"ס למאמנים ולמדריכים

המרכז לרפואת ספורט ולמחקר של מכון וינגייט, ממשיך גם בימים אלו לשרת את ספורטאי ההישג שזכו להיתר מיוחד

פעילות הספורט ההישגי במכון וינגייט נמשכת במתכונת מצומצמת בהתאם להנחיות משרד הבריאות ומשרד התרבות והספורט

בהתאם להנחיות משרד הבריאות, הלימודים בביה"ס למאמנים ולמדריכים ע"ש נט הולמן מושבתים מה-13.3.20 ועד להודעה חדשה

מנויים יקרים, בהתאם להוראות משרד הבריאות, מה-14.3.20, לא תתקיים פעילות במועדון הספורט: לא יתקיימו שיעורי סטודיו ומתקני הכושר, טניס השולחן, מגרשי הטניס והבריכות יהיו סגורים עד להודעה חדשה

נמשכת ההרשמה למגוון קורסים ומסלולי לימוד בביה"ס למאמנים ולמדריכים של מכון וינגייט