חפש רק בנושא זה






טריאתלון קיסריה – הכינו את עצמכם
מחזורי האימון מבוססים על עומס גלי. העומס מתאים לרמת הספורטאי האולימפי בטריאתלון ומבוסס על 6 ימי אימון שבועיים עם מנוחה בשבת. אבי ברכה, רכז תחום טריאתלון בביה"ס למאמנים ולמדריכים בווינגייט, מציע תכנית אימונים לטריאתלון שיתקיים ב־06.09.08

הטניסאי המעופף – עולמם התובעני של שחקני הטניס המקצוענים
שחקני הטניס מתמודדים עם שינויים רבים עקב המעברים התכופים ממדינה למדינה: יעפת (ג'ט־לג), עקה (סטרס), חום ולחות, שינויי גובה וזיהום אוויר, עם זאת מצפים מהם לפסוע היישר מן המטוס אל המגרש ולהפגין רמת טניס גבוהה ביותר

מולי אפשטיין – הבחירה שלכם
פורום חיים וספורט של אתר המכון הוא המקום בשבילכם להעלות שאלות שמתעוררות, בנושאי אימון גופני. אתם הקהל ומולי אפשטיין, פיסיולוג של המאמץ, הוא המנחה, המומחה והשכל הישר – להלן מבחר שאלות ותשובות

פורום המומחים – החיים על פי מולי אפשטיין
נעליים: ללכת איתן או לרוץ איתן? מה שורף יותר קלוריות: 1 ק"מ בהליכה או 1 ק"מ בריצה? דופק: איך מעלים בתקופת החלמה מפציעה? השמנה בגיל המעבר – יש מה לעשות? על כל אלה ועוד במבחר, מפורום "חיים וספורט" בניהולו של מולי אפשטיין

קו פתוח – אתם שואלים המומחים עונים
פורום המומחים של אתר מכון וינגייט צובר תאוצה, אתם שואלים והמומחים משיבים. כל מה שרציתם לדעת... בנושאי אימון, ספורט, תזונה, פציעות, יוגה ולימודים. עכשיו זה פשוט וקל, הירשמו לאתר ותוכלו לצפות בפורומים השונים ולהשתתף באופן פעיל

תכנית אימונים של 8 שבועות מסייעת לסובלים מדלקת פרקים
"אנשים בעלי דלקת פרקים יכולים להתאמן" היא תכנית שפותחה על ידי הקרן לדלקת פרקים ב-1987 ונועדה לעודד את החולים לבצע פעילויות שיאפשרו להם ניהול עצמי של שגרת חייהם. מתוצאות המחקר,שמובא להלן, עולה שלאחר 8 שבועות חל בקבוצת ההתערבות שיפור ניכר

הדובדבן שבקצפת הבוץ – מחנה חנוכה לאופניים
ריצה, טריבונות, גשם זועף, מסלול ריצה מלא בכורכר שהפך בשנייה למסלול "וולדרום" משובח – כל זאת ועוד מביא אלעד פלטין, רכז קורס מדריכים לאופניים במכון וינגייט, שחזר ממחנה אימונים של פתיחת עונת רכיבת האופניים 2008

חבטת פתיחה – שחר פאר מודל 2008
16/12/07
מולי אפשטיין, הפיזיולוג ומאמן הכושר של שחר פאר, חזר ממחנה האימונים בברצלונה ומדווח: איך צועדים על נעלי אפוס בדרך מן המטרו ואיך מבלים 7 שעות אימון יומיות – על ההכנות של שחר פאר לעונת 2008 בכתבה שלפניכם

אימון שבועי בטריאתלון – מחזור הזוטא
22/11/07
ספורטאים ברמה ההישגית מתאמנים לפי תכנית אימונים שנתית המחולקת למחזורי אימון, עד לרמת האימון הבודד. לפני שמגיעים לרמת האימון הבודד (האימון היומי), יש לשלבו בצורה נכונה במחזור האימון השבועי – מחזור הזוטא

תוכנית חודשית לרצים בגילאי 15 – 18
15/11/07
אחד הנושאים החשובים בבואנו לדון בתוכנית אימונים הוא קביעת כמות האימונים ומשכם. זהו תהליך הדרגתי שנבנה עם כל רץ באופן אישי במהלך השנים, תוך שיחה ושיתוף פעולה

[1-10]   11 12 13 14 15 16 17 18 19 20   [21-27]

הכנס הלאומי למדעי האימון התחרותי: מכירת הכרטיסים וההרשמה לסדנאות בעיצומה

טורניר המסטארס בסין יצא לדרך: ברוך שמאילוב (66 ק"ג) סיים במקום ה-5 לאחר שהפסיד בקרב על הארד ליריבו המונגולי באיפון. טל פליקר (66 ק"ג), הודח לאחר שהפסיד בקרב השני

הסבב ה-8 והאחרון באליפות הארץ במרוצי מוטוקרוס תתקיים במכון וינגייט, המכון הלאומי למצוינות בספורט ביום שבת, ה-14.12.19 מהשעה 9:00 ועד השעה 13:00

אליפות אירופה בבריכות קצרות: שיא ישראל ליעקב טומרקין במשחה ה-100 מ' מ.א בתוצאה 52:31 שניות

טריאתלון אילת: רועי זוארץ ואנטונינה רזניקוב, אלופי ישראל בטריאתלון במרחק האולימפי. הגר כהן כליף במקום השני

אביב לוי, חניכת אקדמיית וינגייט למצוינות בספורט, אלופת ישראל בטריאתלון לנוער (גילאי 19-16). איתמר לבנון סיים במקום השלישי

שיא ישראל חדש ליעקב טומרקין במשחה ה-200 מ' מ.א בתוצאה 1:53:57 דקות, באליפות אירופה בבריכות קצרות בגלאזגו

שיא ישראל ושיא מסלול ללונה צ'צטאי סלפטר שניצחה את אליפות ישראל בחצי מרתון המעיינות בתוצאה 1:10:05 שעות. מארו טפרי אלוף ישראל בחצי מרתון בתוצאה 1:03:09 שעות

שיא נוער לאנסטסיה גוברנקו במשחה ה-100 מ' מ.א בתוצאה 1:00:37 דקות, באליפות אירופה בבריכות קצרות בגלאזגו