חפש רק בנושא זה






על הצדדים השונים של דירוג הנבחרות בג'ודו
02/01/04
שיטת הדירוג המקובלת בתחרויות ג'ודו שמה דגש על מספר המדליות שבהן זכו הנבחרות, ובכך נותנת משקל מיוחד למצטיינים הבודדים. שיטה אחרת מעניקה משקל לכמות ההישגים. כתבה זו בוחנת את אליפות אירופה בג'ודו עד גיל 20 בכלל ואת הישגי הישראלים בפרט משתי נקודות המבט הללו

אימון כוח מתקדם: שיטות עיקריות
15/08/05
כשמתחילים באימון כוח - ההתקדמות משביעת רצון; אבל בהמשך היא נהפכת איטית יותר ויותר. ברשימה זו יוצגו כמה אמצעים ושיטות שיש ביכולתם לסייע בהתקדמות מעבר למסלול הרגיל

אימון כוח בגיל השלישי
15/08/05
אימון הכוח מתקשר בתודעתנו לגיל הצעיר - ולא היא. בני הגיל השלישי עשויים להפיק מפיתוח כוח תועלת עצומה: תהליכי ההזדקנות מתעכבים, הבריאות מתייצבת, הביטחון העצמי גובר ואיכות החיים משתפרת. אפשר לעשות זאת באוויר הפתוח, באולם הספורט, בחדר הכושר והכי טוב - במים

מינון באימוני כוח: עוצמה, מספר חזרות, הפוגות וסגנון
15/08/05
אימון הכוח מעמיס על גוף המתאמן עומסים, שמטרתם שיפור היכולות של השריר. בשביל להשיג את המטרה – שיפור היכולת – חשוב לדאוג למינון נכון של העומס

על הקשר שבין ריצת 5,000 מטר ואימון כוח
15/08/05
אחוז צריכת חמצן שבו מגיע הספורטאי לסף הלא-אווירני שלו, הוא מדד למידה הממשית של השגת רמה זו, אבל אין אפשרות לניבוי תוצאות תחרותיות מידיעת הסף הלא-אווירני. מתברר שישנו מדד שמאפשר ניבוי קרוב יותר של התוצאות התחרותיות: מהירות הריצה שבה מגיע הספורטאי לסף הלא-אווירני שלו

בין שרירים לעצבים: הצד הפיזיקלי של הכוח
15/08/05
בזמן העיסוק בספורט, השרירים מתכווצים עקב פקודה עצבית ומפעילים כוח על התנגדות חיצונית. המאמר הנוכחי בוחן את מושג הכוח מנקודת מבט פיזיקלית ומתמקד באופן שבו כוח נמדד, בהגדרות לסוגי כוח ובצורת השריר ואופי תגובתו לאות העצבי המפעיל אותו

השאיפה לפיצוי יתר: היבטים מעשיים באימון
15/08/05
בחלק הראשון של המאמר הוסברה תופעת פיצוי היתר ומרכזיותה בתורת האימון. המאמר הנוכחי בוחן היבטים שונים של פיצוי היתר: איתור נקודת השיא של התופעה, האמצעים להגברת משכה ועוצמתה והאופן שבו היא מושפעת מאימוני כושר מסוגים שונים

פיצוי יתר: הציר המרכזי של תורת האימון
15/08/05
אימון ספורט מתבצע בשביל שהביצוע של מחר, יהיה טוב יותר מהביצוע היום. כאשר אנחנו דורשים מהגוף שלנו לפעול ברמה גבוהה מרמתו הרגילה, הגוף יתאים את יכולותיו כך שרמת ביצוע זו תהפוך להיות רמת התקן החדשה. מאמר ראשון מתוך שניים

ישיבה ויציבה בספינינג: הטעויות הנפוצות והדרך הנכונה
15/08/05
אימוני הספינינג, שמחייבים מאמצים פיזיים לאורך זמן, עלולים להזיק למתאמן שאינו מודע ולא מקפיד על ישיבה ויציבה נכונה. מני קורן מציג את הטעויות הנפוצות ואת הדרך להתמודד איתן

קינזיולוגיה וניתוח תנועתי בחדר הכושר
15/08/05
כדי להתאים בהצלחה את הפעילות הגופנית באופן אישי לכל מתאמן ועל מנת למנוע סיכון לפגיעות, חייב המדריך בחדר הכושר להתמצא בתחום הקינזיולוגיה היישומית ולהבין היטב את מערכת התנועה על חלקיה השונים

[1-10]...[11-20]   21 22 23 24 25 26 27  

אביב של בריאות וחג פסח שמח ממכון וינגייט, המכון הלאומי למצוינות בספורט

אתכם גם בימי הקורונה: אל תחמיצו את סדרת ההרצאות המקוונות של ביה"ס למאמנים ולמדריכים

המרכז לרפואת ספורט ולמחקר של מכון וינגייט, ממשיך גם בימים אלו לשרת את ספורטאי ההישג שזכו להיתר מיוחד

פעילות הספורט ההישגי במכון וינגייט נמשכת במתכונת מצומצמת בהתאם להנחיות משרד הבריאות ומשרד התרבות והספורט

בהתאם להנחיות משרד הבריאות, הלימודים בביה"ס למאמנים ולמדריכים ע"ש נט הולמן מושבתים מה-13.3.20 ועד להודעה חדשה

מנויים יקרים, בהתאם להוראות משרד הבריאות, מה-14.3.20, לא תתקיים פעילות במועדון הספורט: לא יתקיימו שיעורי סטודיו ומתקני הכושר, טניס השולחן, מגרשי הטניס והבריכות יהיו סגורים עד להודעה חדשה

נמשכת ההרשמה למגוון קורסים ומסלולי לימוד בביה"ס למאמנים ולמדריכים של מכון וינגייט