חפש רק בנושא זה






על הפחד – אויב או חבר?
18/02/18
האם גם אתם חוויתם תחושה של לחץ ופחד לפני מבחן, תחרות חשובה, ריאיון או התמודדות עם אתגר חדש? מה מנהל את תחושות הפחד והלחץ שלנו? האם נוכל לרתום את הלחץ להצלחה? מתי זה יותר מדי לחץ וכמה טיפים מעשיים להתמודדות עם פחד – מאת איריס עצמון, התמחות בפסיכולוגיית ספורט, מרצה בביה"ס למאמנים, מכון וינגייט

עניין של פרספקטיבה
06/02/18
האם גם אתם אף פעם לא מרוצים מההישגים שלכם? כיצד האופן בו אנחנו מודדים את ההישגים שלנו משפיע על ההרגשה והביצועים שלנו? ומה ניתן לעשות כדי לקבל קצת פרספקטיבה - מאת איריס עצמון, פסיכולוגית ספורט, ספורטאית ומרצה בביה"ס למאמנים, מכון וינגייט

בודי פאמפ - האמת העירומה
29/01/18
עייפות וכישלון שרירי באימון סטודיו יביאו לבניית בסיס סבולתי אך לא יובילו להגדלת מסת השריר, כך עולה מהשוואה של השפעת אימון בודי פאמפ לעומת השפעת אימון המתבצע בסטים עם מספר חזרות קבוע שאינו עולה על 30 – מאת ברק גרשון, פיזיולוג של המאמץ במרכז לרפואת ספורט ולמחקר, מכון וינגייט

בין המצוי לרצוי – תתאמנו!
22/01/18
לאיזה קבוצה אתם שייכים? לעושים עכשיו או לאלה שמחכים עד לרגע המושלם? הרגע שיש לכם מספיק זמן פנוי, אנרגיה,כסף, להצליח... מה המשמעות של "אין לי מספיק?" ואיך יוצאים ממעגל ההימנעות מעשייה ומתחילים להתמקד ב"יש" - מאת איריס עצמון, פסיכולוגית ספורט, ספורטאית ומרצה בביה"ס למאמנים, מכון וינגייט

טיפים לאימון הכושר המנטאלי
02/01/18
מה זה אומר להיות חזק מנטאלית? האם זו תכונה מולדת? האם ניתן ללמוד זאת על ידי אימון? חוזק מנטאלי בא לידי ביטוי בפעולות רבות, קטנות ויומיומיות בהן הספורטאי לא מוותר לעצמו ויוצא לאימון. איך תפתחו את היכולת המנטאלית שלכם? מאת איריס עצמון, פסיכולוגית ספורט, ספורטאית ומרצה בביה"ס למאמנים, מכון וינגייט

טיפים להתמודדות עם פציעה
19/12/17
הרגע הזה שכל ספורטאי חושש ממנו ומייחל להתחמק ממנו, הרגע של הפציעה... מה הוא מעורר אצלנו מבחינה רגשית? מה ניתן ללמוד על עצמנו בתקופה זו? ואיך לנצל את כוחות הגוף, הנפש והשכל להחלמה - מאת איריס עצמון, פסיכולוגית ספורט, ספורטאית ומרצה בביה"ס למאמנים, מכון וינגייט

הדיכאון שאחרי תחרות מטרה
14/12/17
בבוקר שאחרי הרגע המכונן והמרגש צריך לקום ולהמשיך את החיים בלי העיסוק האינטנסיבי באימונים ובתחרות. איך מתמודדים עם ירידת המתח ותחושת הריקנות? הטיפים ליום שאחרי - מאת איריס עצמון, פסיכולוגית ספורט, ספורטאית ומרצה בביה"ס למאמנים, מכון וינגייט

פוסט מורטום לאחר תחרות
06/12/17
ניתוח רמת הביצוע לאחר התחרות הינו כלי חשוב ביותר, היכול להשפיע על רמת המוטיבציה שלנו, הביטחון העצמי והציפיות שלנו מעצמנו לעתיד - איך עושים את זה נכון? מאת ד"ר איריס אורבך, פסיכולוגית ספורט וראש תחום קידום בריאות, מכון וינגייט

תחרותיות בריאה
25/10/17
עונת המרתונים ותחרויות הריצה בפתח וזה הזמן להתבונן מזווית קצת אחרת על מושגים כמו ניצחון, הישגיות ותחרותיות, אשר סובבים ומניעים אותנו בחיים. מהי באמת תחרותיות בריאה ונכונה אשר מניעה אותנו להישגים ולהתמדה לאורך זמן - מאת ד"ר איריס אורבך, פסיכולוגית ספורט וראש תחום קידום בריאות, מכון וינגייט

כוח שריר – לא רק המסה קובעת
01/08/17
מה ההבדלים בין פיתוח כוח באמצעות אימונים בעצימות גבוהה עם מעט חזרות ובין אימונים בעצימות נמוכה עם חזרות מרובות. על יתרונות אימון התנגדות במשקלים גבוהים – מאת רותם כסלו כהן, פיזיולוגית מאמץ במרכז לרפואת ספורט ולמחקר ע"ש ריבשטיין במכון וינגייט

  10   [11-20]...[21-28]

נמשכת ההרשמה למגוון קורסים ומסלולי לימוד בביה"ס למאמנים ולמדריכים ע"ש נט הולמן. במקרה הצורך, תתאפשר למידה מקוונת בהתאם להנחיות משרד הבריאות