חפש רק בנושא זה






עכשיו באים? DOMS, כאבי שרירים מאוחרים
26/01/15
החיוך שהיה מרוח על פניך אחרי האימון של אתמול, מתחלף בבוקר שאחרי בעווית כאב, כאשר אתה מנסה לרדת מן המיטה או לרדת במדרגות – מוכר? מה המקור לכאבים, כמה זמן הם נמשכים, מה מגביר את הסיכון ללקות בהם ומה ניתן לעשות כאשר הם מופיעים – מאת מולי אפשטיין, פיזיולוג ויועץ במרכז לרפואת ספורט ולמחקר במכון וינגייט

מודאגים מהיקף המותניים? מה עדיף משקולות או ריצה
הדבר הראשון שאנשים עושים ברגע שהם נכנסים לחדר הכושר, הוא לחפש מסילה פנויה ואז להתנחל עליה כמה עשרות דקות. מחקר חדש שפורסם במגזין Obesity, מצביע על יתרון לאימוני כוח בהפחתת השומן הבטני – מאת מולי אפשטיין, פיזיולוג מאמץ, מנהל מקצועי בקורסים להכשרת מאמנים, מכון וינגייט

מה הכי קשה – שחייה, ריצה או רכיבה?
09/09/14
היכן נדרשת מיומנות גופנית גבוהה, מתי מופעל עומס על הגוף וממה יכולים ליהנות גם בעלי מוגבלויות? מסביר מולי אפשטיין, פיזיולוג ויועץ במרכז לרפואת ספורט ולמחקר ע"ש ריבשטיין במכון וינגייט

תרגילים עם רצועות אימון וריוסלינג
21/08/14
צפו בסדרת תרגילים עם רצועות Variosling בביצועה של ירדן תמר, מדריכת כושר גופני ובריאות, בוגרת מכון וינגייט. הרצועות מאפשרות מגוון גדול של תרגילים וקומבינציות בכל מישורי האימון

פילאטיס הוליסטי
11/06/14
גישה חדשה שמתאימה את רפרטואר האימון בפילאטיס לאנרגיות של הקבוצה ולמצבו הדינמי של המתאמן, פיזית ומנטאלית – מאת סאני עזיקרי ודלית דרורי, המכשירות מדריכי פילאטיס בבית הספר למאמנים ולמדריכים במכון וינגייט. צפו בסרטון המדגים שיעור בשיטת Holisticfit, חוויית גוף-נפש

מה באמת נדרש משחקני כדורגל?
11/06/14
מרבית הזמן שחקני הכדורגל הולכים, רצים ריצה קלה או עומדים, כאשר דפוס התנהגות זה "מופרע" מדי פעם בפעולות קצרות מאוד ועצימות הנמשכות לא יותר מ-30 שניות – אז מה המפתח לכדורגל באיכות גבוהה? מאת מולי אפשטיין, פיזיולוג במרכז לרפואת ספורט ולמחקר ע"ש ריבשטיין בווינגייט

שחקני כדורגל רצים לא רק אחרי הכסף
26/12/13
מיליוני לירות שטרלינג משולמות לשחקני הכדורגל בליגה האנגלית הבכירה, אולם דווקא השחקנים בליגה השנייה והשלישית רצים הרבה יותר מעמיתיהם הבכירים. מחקר נוסף מראה ששליטה של קבוצה בכדור לא משפיעה על נפח הריצה – מאת מולי אפשטיין, פיזיולוג במרכז לרפואת ספורט ולמחקר ע"ש ריבשטיין בווינגייט

אפליקציות לניטור פעילות גופנית – עכשיו יותר מדויק
11/11/13
לאחרונה פיתחה קבוצת מדענים דרך לשפר את דיוק המדידה של האפליקציות הסלולריות שעלול להשתנות בהתאם למיקום של הטלפון הנייד על גופכם בזמן הפעילות – למשל, בתיק או בכיס. מולי אפשטיין, פיזיולוג במרכז לרפואת ספורט ולמחקר ע"ש ריבשטיין בווינגייט, קיבץ עבורכם אפליקציות פופולריות לניטור הפעילות הגופנית

תרגילים לחיזוק כללי עם רצועות Variosling
30/10/13
צפו בסרטון המדגים סדרת תרגילים עם רצועות Variosling בביצועה של קסניה. הרצועות מאפשרות מגוון גדול של תרגילים וקומבינציות בכל מישורי האימון – מאת אדי קוגן, רכז קורס מדריכי כושר גופני ובריאות בבית הספר למאמנים ולמדריכים במכון וינגייט

אימון התשתית הגופנית לביצוע Euro Step
27/10/13
צפו בסרטון עבודת הגמר של רימון יבזורי בקורס מאמנים לפיתוח יכולות גופניות במשחקי כדור, המציג תכנית להכנת התשתית הגופנית לביצוע Euro Step. על חשיבות שדרוגם המקצועי של מדריכים ומאמנים בתחום היכולות הגופניות – מאת מולי אפשטיין, פיזיולוג במרכז לרפואת ספורט ולמחקר ע"ש ריבשטיין בווינגייט

  10   [11-20]...[21-28]

נמשכת ההרשמה למגוון קורסים ומסלולי לימוד בביה"ס למאמנים ולמדריכים ע"ש נט הולמן. במקרה הצורך, תתאפשר למידה מקוונת בהתאם להנחיות משרד הבריאות