חפש רק בנושא זה






זהירות קיר לפניך!
04/08/13
חיישן ביולוגי חדש שיוצמד לעורו של הספורטאי, בדומה לקעקוע זמני, עשוי להתריע למרתוניסטים, לרוכבי אופניים תחרותיים ולשאר ספורטאי האקסטרים על כך שהם עומדים לפגוש את "הקיר" – תסריט האימה של כל ספורטאי סבולת, מאת מולי אפשטיין, פיזיולוג במרכז לרפואת ספורט ולמחקר ע"ש ריבשטיין בווינגייט

לעלות בסולם הכושר
17/06/13
סולם כושר הוא אביזר נייד וזול שמתאים לאימון קבוצות ויחידים בחיק הטבע. עודד נצר, רכז הקורס להכשרת מדריכי "כושר ופעילות גופנית – Outdoor" בבית־הספר למאמנים ולמדריכים ע"ש נט הולמן במכון וינגייט, מדגים כיצד ניתן לנצלו להפעלת פלג גוף עליון ותחתון, לפיתוח יכולת קואורדינטיבית, מהירות וסבולת – צפו בסרטון

על הקצה – תגובת הלב במהירות של 320 קמ"ש
27/05/13
כיצד מגיב הלב האנושי לאחד מאתגרי המתח הקיצוניים? על מנת לבחון את השאלה הזו גייס צוות המחקר 3 אופנוענים שהשתתפו בפסטיבל האופנועים הבינלאומי North West 200, המייצגים טיפוסים שונים של רוכבי אופנוע – מאת מולי אפשטיין, פיזיולוג במרכז לרפואת ספורט ולמחקר ע"ש ריבשטיין בווינגייט

היהפוך אצן למרתוניסט?
19/05/13
ממחקר חדש עולה שאימוני הסבולת הייחודיים של רצים למרחקים ארוכים משנים את הפרופיל המטבולי של השריר כך שריכוזי הלקטאט, הגורמים לעייפות ולתחושת כבדות ברגליים, מווסתים טוב יותר – מאת מולי אפשטיין, פיזיולוג במרכז לרפואת ספורט ולמחקר ע"ש ריבשטיין בווינגייט

התמחות בענף ספורט בגיל צעיר מגדילה את הסיכון לפציעות
29/04/13
מחקר קליני, הגדול ביותר מסוגו, מאשש את הגישה האמריקאית שאין להתמחות בענף ספורט לפני גיל ההתבגרות, והפעם מפאת ריבוי פציעות – ההמלצה: להתאמן בשבוע פחות שעות מהגיל הכרונולוגי. מולי אפשטיין, פיזיולוג במרכז לרפואת ספורט ולמחקר ע"ש ריבשטיין בווינגייט, מציג גישות נוספות בנושא

עולים מדרגה! אימון Outdoor פונקציונלי
17/03/13
מועדון הכושר האולטימטיבי מחכה לכם בכל פינה וללא דמי חבר! המדרגות נמצאות אצלכם בבית, אבל בעיקר באוויר הפתוח בכל פינה. לפניכם מגוון תרגילים לאימון עצמאי ומהנה לחיזוק ולהעלאת הדופק – צפו בסרטון בהשתתפות כותב המאמר, עודד נצר, רכז קורס "מדריכי כושר – Outdoor" בבית־הספר למאמנים ולמדריכים במכון וינגייט, ולי קמחי, סטודנטית לחנ"ג

אורח חיים בריא: טיפים לניהול זמן
14/03/13
אנחנו רוצים לאכול בריא, להתאמן לפחות שלוש פעמים בשבוע, לישון טוב וזאת במקביל להורות, לקריירה, לקניות, לניקיונות... איך מספיקים? מי זולל לנו את הזמן ואיך ננהל אותו במקום שינהל אותנו? מאת שירלי מור, מוסמכת קורס מאמנים לקידום בריאות בבית-הספר למאמנים ולמדריכים ע"ש נט הולמן במכון וינגייט

כוח המוח – מדוע אנו מתעייפים במהלך פעילות גופנית ממושכת?
12/03/13
דמיינו לעצמכם, רץ מרתון מיוזע ותשוש מתקרב לקו הסיום ולפתע הוא קורס ומתמוטט. התמוטטות במהלך פעילות גופנית ממושכת לא תמיד קשורה לניצול כל מלאי האנרגיה בשרירים, לאחרונה התגלה שעודף סרוטונין מפעיל מנגנון "עייפות מרכזית" – מאת מולי אפשטיין, פיזיולוג במרכז לרפואת ספורט ולמחקר ע"ש ריבשטיין במכון וינגייט

חרם: לא ספורטיבי, אבל קיים גם בספורט
24/02/13
התופעה המכוערת של הטלת חרם לא תיעלם מעצמה – הנזקים כבדים ברמה האישית וברמה המקצועית ויש לכך השלכות על הקבוצה כולה. חשוב להבין מה זה חרם, מתי נוצר הצורך לקיימו ואיך ניתן לנטרל אותו ולמגר את התופעה – מאת מיכל יערון, רכזת תחום הפסיכולוגיה בבית-הספר למאמנים ולמדריכים במכון וינגייט ואילת כץ

המתכון הבטוח "לשרפת" שחקני כדור צעירים
05/02/13
לחץ, תשישות ותחושת מיצוי מהספורט, הם נחלתם של שחקני כדור באנגליה כבר בגילאי 12-8 והתוצאה, פרישה מוקדמת ופגיעה בעתודה של קבוצות הבוגרים. מה המצב בארץ? ומה ניתן לעשות כדי לשפרו? מאת מולי אפשטיין, פיזיולוג במרכז לרפואת ספורט ולמחקר ע"ש ריבשטיין במכון וינגייט

  10   [11-20]...[21-27]

הכנס הלאומי למדעי האימון התחרותי: מכירת הכרטיסים וההרשמה לסדנאות בעיצומה

טניס שולחן: טל ישראלי, חניך אקדמיית וינגייט למצוינות בספורט, זכה במדליית ארד קבוצתית באליפות הונגריה הפתוחה

נבחרת הנשים בג'ודו מארחת במכון וינגייט מחנה אימון בין-לאומי בהשתתפות נבחרות מבריטניה ומאוזבקיסטן

מדליית ארד לאנסטסיה גורבנקו במשחה ה-200 מ' מ.א בתוצאה 2:13:52 דקות בתחרות סבב ה-Pro Swim בגרינסברו ארה"ב

מקום ראשון למטפסים הפראלימפיים, מיכאל שפייזר ומור ספיר, באליפות הולנד הפתוחה לטיפוס פראלימפי

מדליית כסף לשחיין מרקוס שלזינגר ב-50 מ' פרפר בתוצאה 23.35 שניות (בבריכות קצרות) בגביע "ניקו סאפיו" בגנואה