חפש רק בנושא זה






אימוני התנגדות המשולבים באימונים אירוביים, משפרים את מצבם של חולי סוכרת
29/11/10
חולי סוכרת מסוג 2 שביצעו רק אימוני התנגדות או רק אימונים אירוביים, לא הפגינו רמת שיפור גבוהה כמו זו שהושגה בקרב הנבדקים שביצעו את האימון המשולב – כך עולה ממחקר שהתפרסם לאחרונה בעיתון הרפואי היוקרתי, JAMA, מאת מולי אפשטיין, פיזיולוג במרכז לרפואת ספורט ולמחקר ע"ש ריבשטיין בווינגייט

הצעד הנכון: התשובה לתחלואי העולם המודרני
05/04/03
אנחנו יושבים מול המחשב, זוחלים בפקקי תנועה, נתקעים במעלית ומקיימים פגישות עסקים במסעדות. אז במקום כל אלה, נסו לעשות את כל הנ"ל – דרך הרגליים. בהליכה. זה נעים, זה בריא, זה מאוורר את הנפש ומסדר את הראש. קדימה צעד

התעמלות במים: להציף את העולם באנרגיה חדשה!
26/10/10
ההתעמלות במים הפכה בשנים האחרונות מפעילות צדדית המאפיינת בעלי מגבלות גופניות, לפעילות רבת משתתפים בכל הגילאים ובכל הרמות – איך זה קרה ומהן התועלות הרבות שניתן להפיק מאימון במים, מאת עודד נצר, רכז קורס מדריכי התעמלות במים בבית-הספר למאמנים ולמדריכים ע"ש נט הולמן בווינגייט

סקי: גולשים בתבונה
25/03/03
למרות שבשנים האחרונות חלה התקדמות טכנולוגית מרשימה באיכות ציוד הגלישה ובתחזוקת המסלולים - גולשים רבים נאלצים לסיים את חופשתם מוקדם מהצפוי בשל פגיעה. על הסיכונים הכרוכים בסקי והדרכים הנכונות להתמודדות

הפחתת הסיכון לשברים בנשים מבוגרות
11/10/10
תרגול גופני ביתי יומיומי נמצא כבעל אפקט ארוך טווח בשיפור שיווי המשקל ולפיכך בהפחתת הסיכון לשברים בצוואר הירך אצל נשים מבוגרות ולשיפור תוחלת החיים – כך עולה מסקירה בעיתון הרפואי, Archives of Internal Medicine , מאת מולי אפשטיין, פיזיולוג במרכז לרפואת ספורט ולמחקר ע"ש ריבשטיין בווינגייט

אימון גופני בהריון: מה מותר, מה אסור, מה כדאי
09/09/04
נשים רבות, גם כאלה שמקיימות פעילות גופנית על בסיס קבוע, חוששות ומתלבטות לגבי אופי ועוצמת הפעילות הגופנית המותרת והרצויה בזמן ההריון. להלן הסברים, אזהרות וגם מבחר המלצות

יוגה ומצב רוח
22/08/10
חוקרים מביה"ס לרפואה באוניברסיטת בוסטון מצאו שליוגה יש יתרון בולט על־פני פעילויות גופניות אחרות בכל האמור בשיפור במצב הרוח ובהפחתת חרדות – מאת מולי אפשטיין, פיזיולוג במרכז לרפואת ספורט ולמחקר ע"ש ריבשטיין בווינגייט

צעירים באמצע החיים
09/02/03
צעיר? בריא? רענן? לא רק. גם מבוגרים, יותר ופחות, יכולים להיות פעילים ובריאים. מחקרים מוכיחים שפעילות גופנית אפשר וכדאי לבצע בכל גיל - ויש חיים גם אחרי גיל 80 ואפילו 90. וגם: לעולם לא מאוחר מדי להתחיל

אימון במנח תלוי באמצעות רצועות אימון
29/08/10
אם נמאס לכם מתרגילים עם גומיות כושר, מעבודה עם משקוליות, ממדרגות אירוביות ומיציתם את חדר הכושר – קבלו את האביזר שיכניס לכם עניין לכושר, מאת עודד נצר, רכז קורס להכשרת מדריכי "כושר ופעילות גופנית – Outdoor" בבית־הספר למאמנים ולמדריכים ע"ש נט הולמן במכון וינגייט

סודות ושקרים: המיתוסים של עולם הפעילות הגופנית
04/02/03
רקמת שומן יכולה להפוך לשריר? הייתכן ששריר פעיל יהפוך לשומן מידלדל? האם כפיפות גו רבות יבנו לך "קוביות" בבטן? ומה עם הסכנה שנשים ייראו פתאום שריריות? להלן עשרה מיתוסים נפוצים – והאמת העירומה שמאחוריהם

  10   [11-13]

נמשכת ההרשמה למגוון קורסים ומסלולי לימוד בביה"ס למאמנים ולמדריכים ע"ש נט הולמן. במקרה הצורך, תתאפשר למידה מקוונת בהתאם להנחיות משרד הבריאות