חפש רק בנושא זה






פעילות גופנית לחובבים: להיכנס לשגרה בריאה
17/12/02
במקום להשקיע את מרב האנרגיה והמרץ רק במשחקי כדור אגרסיביים ומסוכנים לבריאות בסופי שבוע – ממליץ הפיסיולוג מולי אפשטיין על פעילות גופנית מתונה, על בסיס קבוע ולאורך זמן. חלק שני ואחרון של המאמר על "לוחמי סוף השבוע"

"נעליים קונים מהר" – ריצה ברגליים יחפות
17/02/10
האם אתם סבורים שריצה ללא נעליים הינה מסוכנת ומזיקה לרגליים? מחקר חדש שנעשה בגישת הרפואה האבולוציונית מעלה שאלות בנוגע לריצה ברגליים יחפות לעומת ריצה בנעליים – מאמר מאת מולי אפשטיין, יועץ במרכז לרפואת ספורט ולמחקר ע"ש ריבשטיין במכון וינגייט

לוחמי סוף השבוע: הגבול שבין החוויה לסכנה
14/12/02
"לוחמי סוף השבוע" נוהגים להתגייס מדי שישי או שבת למשחק עם חברים במגרש השכונתי או בפארק הציבורי. אלא שהפעילות החד-שבועית הזו חושפת אותם לפגיעות. כתבה ראשונה בסדרה

פעילות גופנית: הדלק של החיים המודרניים
09/12/02
כיום כבר ידוע שפעילות גופנית סדירה וקבועה, משפרת את הבריאות, את איכות החיים וגם את ההרגשה. האימון הטוב ביותר משלב תדירות, עוצמה ומשך הפעילות. המרכיבים הנכונים לפעילות מאוזנת הם פעילות אירובית, כוח וגמישות

המרוץ לשפיות – הדרך לשפר את בריאותנו הנפשית
25/01/10
לפני שאתם בולעים פרוזק, קונים את המדריך החדש לאושר או קובעים תור אצל הפסיכולוג, פשוט תתחילו לעסוק בפעילות גופנית. את הרציונל הפסיכולוגי, הביולוגי והכימי התומך בטענה זו, מסבירים מיכל יערון, פסיכולוגית ספורט, רכזת תחום הפסיכולוגיה בבית־הספר למאמנים ולמדריכים ע"ש נט הולמן במכון וינגייט וגבי זקס

פעילות אירובית: כך תעשו זאת נכון ובריא
21/11/02
הפעילויות האירוביות תורמות באופן המשמעותי ביותר להגברת ההוצאה הקלורית. לדוגמה: הליכה, ריצה, שחייה, רכיבה על אופניים, טיפוס מדרגות ועוד. להלן הנחיות לפעילות אירובית נכונה, יעילה - ום בריאה, פרק רביעי בסדרה על פעילות גופנית ומשקל – היבטים פיזיולוגיים ותזונתיים

האתגר הבא של יצרניות נעלי הריצה
13/01/10
ריצה בנעלי ריצה מודרניות מפעילה עומסים גדולים יותר על המפרקים בהשוואה לריצה ברגליים יחפות או להליכה בנעלי עקב, כך עולה ממחקר שפורסם בדצמבר 2009 בעיתון הרפואי The journal of injury, function and rehabilitation– מאת מולי אפשטיין, פיזיולוג במרכז לרפואת ספורט ולמחקר ע"ש ריבשטיין במכון וינגייט

דיאטה ופעילות גופנית: הנוסחה המנצחת
02/11/02
פעילות גופנית ללא התערבות תזונתית, משפיעה במידה מוגבלת על משקל הגוף והרכבו. השילוב בין פעילות גופנית לבין דיאטות רזון מאיצה את קצב הירידה במשקל ומסייעת בשמירה על ההישג. פרק שלישי בסדרה על פעילות גופנית ומשקל

תורידו מתח – תמתחו
06/12/09
כל היום מול המחשב, יש לחץ על הגב, מתח בכתפיים ובשכמות, שורשי כפות הידיים כואבים, כל הגוף ב־stress – זה התיאור שמתאים למצב התחושתי בגופך? דלית דרורי וסני עזיקרי, רכזות קורס מדריכי פילאטיס במכון וינגייט, ממליצות על תרגילים שתוכלו לבצע על הכיסא במשרד ושיתנו לגוף חיוניות וערות באמצע היום

על השינויים הזמניים והקבועים במשקל הגוף
26/10/02
כאשר צריכת הקלוריות גבוהה מהוצאתן תתבצע אגירה של שומן ומשקל הגוף יעלה; ואילו במצב של חוסר בקלוריות, ייאלץ הגוף לגייס את האנרגיה החסרה ממקורות האנרגיה שבו, ובמצב של מחסור אנרגטי ארוך טווח, יתרחש פירוק מוגבר של שומן ו/או של רקמת שריר. פרק שני בסדרה על פעילות גופנית ומשקל

[1-10]   11 12 13  

יום פתוח לקורסים ולמסלולי הלימוד בביה"ס למאמנים ולמדריכים ע"ש נט הולמן, יתקיים ביום שישי ה-6.3.20 בשעה 9:30. הירשמו עכשיו

הכנס השנתי של מכון וינגייט לפיטנס לתנועה יתקיים ב-3.4.20. מספר המקומות מוגבל

צפוניים? מוזמנים להפנינג הפתיחה של שלוחת ביה"ס החדשה ב-20.3.20, בקניון עזריאלי קריית אתא. ההרשמה באתר

נמשכת ההרשמה למגוון קורסים ומסלולי לימוד בביה"ס למאמנים ולמדריכים של מכון וינגייט