חפש רק בנושא זה






הגידול בהשמנה: פחות מדי פעילות גופנית או אכילת יתר?
28/07/14
מחקר שבוצע באוניברסיטת סטנפורד ופורסם במגזין The American Journal of Medicine, מצביע על כך שהגידול בממדי ההשמנה בארה"ב מקורו בעלייה באורח החיים היושבני ולאו דווקא בצריכה מוגזמת של קלוריות – מאת מולי אפשטיין, פיזיולוג במרכז לרפואת ספורט ולמחקר ע"ש ריבשטיין בווינגייט

כדורגל בגיל 70
26/06/14
שני אימוני כדורגל שבועיים בני שעה למשך 4 חודשים תרמו לשיפור משמעותי בצריכת החמצן המרבית, בתפקוד השרירי ובצפיפות המינרלים בעצם של גברים בני 75-63 – גם כאלה שלא שיחקו מימיהם! על ממצאי המחקר, מולי אפשטיין, פיזיולוג במרכז לרפואת ספורט ולמחקר ע"ש ריבשטיין בווינגייט

ריבוי שעות מסך מגדיל את הסיכון ליתר לחץ דם בילדים
13/05/14
ילדים שמבלים יותר משעתיים ביום בצפייה בטלוויזיה, בישיבה מול המחשב או במשחקי וידאו, מעלים באופן משמעותי את הסיכון שלהם לפתח יתר לחץ דם, כך עולה ממחקר שהוצג לאחרונה בקונגרס העולמי לקרדיולוגיה במלבורן – מאת מולי אפשטיין, פיזיולוג במרכז לרפואת ספורט ולמחקר ע"ש ריבשטיין בווינגייט

לשבת או לקום?
25/02/14
לא משנה עד כמה אתם פעילים, מסתבר שישיבה מוגזמת מהווה גורם סיכון למוגבלות תנועתית בגיל מבוגר, בנפרד מגורם הסיכון המוכר של היעדר פעילות גופנית. ממצאי המחקר יפורסמו בקרוב ב-Journal of Physical Activity and Health – מאת מולי אפשטיין, פיזיולוג במרכז לרפואת ספורט ולמחקר ע"ש ריבשטיין במכון וינגייט

פעילות עצימה: כל דקה נחשבת
09/09/13
כל דקה של פעילות גופנית עצימה בנוסף ל-150 דקות שבועיות מפחיתה את הסיכוי להשמנה ב-5% אצל נשים וב-2% אצל גברים, כך דווח לאחרונה במחקר שהתפרסם במגזין American Journal of Health Promotion – מאת מולי אפשטיין, פיזיולוג במרכז לרפואת ספורט ולמחקר ע"ש ריבשטיין בווינגייט

הליכה מודעת להולכים ולסביבה
29/05/13
מה ניתן לעשות ברמה האישית וברמה הארצית כדי לצאת מאורח החיים היושבני לאורח חיים פעיל? תיאור מצבנו כחלק מהעולם המערבי, המאפיינים המיוחדים לישראל, פעילות מקדמת ברשויות והמלצות להטמעת ההליכה בשגרת היומיום – מאת עדנה בוקשטיין MSc ורותי דקל MPh

הליכה מפחיתה את הסיכון למחלות לב בדומה לריצה
15/04/13
הליכה נמרצת יכולה להפחית את הסיכון לסוכרת, ליתר לחץ דם ולרמות גבוהות של כולסטרול בדם בדומה לתרומתה של הריצה. הממצאים המעניינים פורסמו לאחרונה במגזין הרפואי Arteriosclerosis, Thrombosis and Vascular Biology – מאת מולי אפשטיין, פיזיולוג במרכז לרפואת ספורט ולמחקר ע"ש ריבשטיין בווינגייט

רוצים לרזות? אז מה עדיף? אימונים אירוביים, כוח או שילוב?
13/01/13
אימונים אירוביים הם סוג האימון הטוב ביותר לשרפת שומן, כך טוענת קבוצת חוקרים מאוניברסיטת Duke שבארה"ב, שהשוותה בין שלוש שיטות אימון מקובלות – אימון אירובי, אימון התנגדות והשילוב ביניהם, מאת מולי אפשטיין, פיזיולוג במרכז לרפואת ספורט ולמחקר ע"ש ריבשטיין במכון וינגייט

מדליסטים אולימפיים חיים יותר
01/01/13
תוחלת החיים של מדליסטים אולימפיים גבוהה יותר מזו של האוכלוסייה הכללית וזאת ללא קשר לארץ מוצאם, לצבע המדליה בה זכו ולסוג הספורט בו הצטיינו – כך על פי מחקר שפורסם לאחרונה במגזין הרפואי British Medical Journal, מאת מולי אפשטיין, פיזיולוג במרכז לרפואת ספורט ולמחקר ע"ש ריבשטיין במכון וינגייט

פעילות גופנית מתונה משפרת את איכות הזרע
26/11/12
מחקר שבוצע באוניברסיטת קורדובה בספרד, מצא שגברים שעוסקים בפעילות גופנית מתונה, נהנים מפרופיל הורמונלי משופר, מאיכות זרע טובה יותר ומפוריות טובה יותר וזאת בהשוואה לגברים שמנהלים אורח חיים יושבני – מאת מולי אפשטיין, פיזיולוג במרכז לרפואת ספורט ולמחקר ע"ש ריבשטיין במכון וינגייט

  10   [11-13]

יום פתוח לקורסים ולמסלולי הלימוד בביה"ס למאמנים ולמדריכים ע"ש נט הולמן, יתקיים ביום שישי ה-6.3.20 בשעה 9:30. הירשמו עכשיו

הכנס השנתי של מכון וינגייט לפיטנס לתנועה יתקיים ב-3.4.20. מספר המקומות מוגבל

צפוניים? מוזמנים להפנינג הפתיחה של שלוחת ביה"ס החדשה ב-20.3.20, בקניון עזריאלי קריית אתא. ההרשמה באתר

נמשכת ההרשמה למגוון קורסים ומסלולי לימוד בביה"ס למאמנים ולמדריכים של מכון וינגייט