חפש רק בנושא זה






נא לא לשכוח! איך שומרים על הזיכרון בגיל מבוגר?
08/05/12
חושב שלמחשב שלך יש המון זיכרון? גם לך יהיה אם תשתמש בו (במחשב) לצד פעילות גופנית מתונה – השילוב המנצח יקטין את הסיכויים שלך לאיבוד זיכרון בצורה יעילה יותר בהשוואה לביצוע כל אחת מן הפעולות בנפרד, מאת מולי אפשטיין, פיזיולוג במרכז לרפואת ספורט ולמחקר ע"ש ריבשטיין במכון וינגייט

האבולוציה של ההתמכרות לפעילות גופנית
10/04/12
מחקר שנעשה באריזונה, מצא שפעילות גופנית בעצימות גבוהה משחררת חומרים שמשפיעים על "מרכז התגמול' במוח בדומה לצריכת חשיש – האם ניתן למנף את הממצאים כדי להזיז אותנו מהכורסה ולשפר את מצבנו המנטאלי? מאת מולי אפשטיין, פיזיולוג במרכז לרפואת ספורט ולמחקר ע"ש ריבשטיין במכון וינגייט

מים שקטים – שחייה תורמת להפחתת לחץ הדם
13/02/12
אם עברתם את החמישים ונכנסתם לאזור ערכי לחץ דם המתקרב לערכים שמחייבים טיפול תרופתי, כדאי לכם לבחור בשחייה כאמצעי להפחתת לחץ הדם – כך על פי מחקר שפורסם לאחרונה ב-The American Journal of Cardiology. מאת מולי אפשטיין, פיזיולוג במרכז לרפואת ספורט ולמחקר במכון וינגייט

Fat and Fit – פעילות גופנית או דיאטה?
14/12/11
חדשות טובות עבור אנשים שמתאמנים אבל לא מצליחים לרדת במשקל: שמירה או שיפור ברמת הכושר הגופני, גם אם משקל גופך לא השתנה או אפילו עלה, תסייע בהפחתת הסיכון למוות ממחלות לב ומשבץ מוחי – כך עולה ממחקר חדש. לא השתכנעתם? מולי אפשטיין, פיזיולוג במרכז לרפואת ספורט ולמחקר בווינגייט, מוסיף את דעתו האישית

פעילות גופנית, טלוויזיה ודיכאון בנשים
28/11/11
מחקר שבוצע לאורך 10 שנים, מראה שנשים שעסקו במידה מועטה בפעילות גופנית ובילו שעות רבות בצפייה בטלוויזיה היו בסיכון גבוה יותר ללקות בדיכאון בהשוואה לנשים שהרבו לעסוק בפעילות גופנית ומיעטו לצפות בטלוויזיה – מאת מולי אפשטיין, פיזיולוג במרכז לרפואת ספורט ולמחקר בווינגייט

פעילות גופנית במקום ציד
14/09/11
מתי לאחרונה חמקתם מטיגריס או שאבתם מים? במאמר זה יוצג המידע המדעי שהצטבר עד היום, על פעילות גופנית כמרכיב הכרחי למניעת מחלות לב וכלי דם ולטיפול בהן, בסביבה שבה כדי לשרוד אין הכרח במאמץ גופני – מאת ד"ר איל שרגל, פיזיולוג, מנהל מקצועי של המרכז לרפואת ספורט ולמחקר במכון וינגייט

החוליה החסרה בדרך לאורח חיים בריא
26/06/11
מה צריך לעשות על מנת לשפר את הכושר והגזרה ומה החלופה הריאלית להחזקת צוות צמוד של פסיכולוג, מאמן אישי ותזונאי – מאת ד"ר איריס אורבך, ראש תחום האימון לקידום בריאות בבית-הספר למאמנים ולמדריכים ע"ש נט הולמן במכון וינגייט

יותר צעצועים = יותר פעילות גופנית בילדים
06/06/11
הורים שמחפשים דרכים כיצד לגרום לילדיהם להיות יותר פעילים, צריכים לבדוק האם לילד יש די צעצועים שיגרמו לו להיות פעיל – כך טוענים חוקרים מאוניברסיטת באפאלו שבארה"ב. מאמר מאת מולי אפשטיין, פיזיולוג במרכז לרפואת ספורט ולמחקר בווינגייט

פעילות אירובית תורמת להפחתת סיכונים בריאותיים גם ללא ירידה במשקל
15/09/09
חוקרים מאוניברסיטת סידני שבאוסטרליה, מצאו שהפחתת הסיכון לחלות במחלת הכבד השומני מושפעת ישירות מהגדלת כמות הפעילות האירובית השבועית – מאת מולי אפשטיין, פיזיולוג במרכז לרפואת ספורט ולמחקר בווינגייט

צפיפות שריר גדולה יותר מפחיתה את שיעורי האשפוז במבוגרים
03/08/09
הסיכון היחסי לאשפוז גבוה ב־50% אצל מבוגרים שסובלים מליקויי הליכה או מצפיפות שריר נמוכה – התרופה היא פעילות גופנית, כך עולה ממחקר שפורסם לאחרונה ב־Journal of the American Geriatric Society – מאת מולי אפשטיין, פיזיולוג במרכז לרפואת ספורט ולמחקר ע"ש ריבשטיין בווינגייט

  10   [11-13]

נמשכת ההרשמה למגוון קורסים ומסלולי לימוד בביה"ס למאמנים ולמדריכים ע"ש נט הולמן. במקרה הצורך, תתאפשר למידה מקוונת בהתאם להנחיות משרד הבריאות