חפש רק בנושא זה






משפחה אקטיבית – טיפים לפעילות גופנית משפחתית
02/04/12
מגרש המשחקים השכונתי והעצים עליהם בילינו בילדותנו, הוחלפו במסכי המחשב, הטאבלטים, הסמארטפונים ומסכי הטלוויזיה, אולם האביב שבפתח וחופשת הפסח יכולים להיות קו הזינוק לפעילות משפחתית משותפת – מאת מולי אפשטיין, פיזיולוג במרכז לרפואת ספורט ולמחקר ע"ש ריבשטיין במכון וינגייט

פעילות גופנית קבועה באמצע החיים עשויה לעכב תהליכי הזדקנות
אנשים בגילאי הביניים שמבצעים פעילות גופנית קבועה ומבוקרת עשויים לעכב עד 12 שנים את קצב ההזדקנות הביולוגי – כך עולה ממאמר סקירה נרחב שהתפרסם בגיליון האלקטרוני הראשון של המגזין: British Journal of Sports Medicine


לחזור לג'ינס המיתולגי
אז מה עושים? ואיך עושים זאת נכון? איך במקום אופנה חולפת נוכל לסגל לעצמנו הרגלי פעילות ותזונה נכונים, שיעלו אותנו על מסלול של הנאה, סיפוק והתמדה. המפתח נמצא, אומר מולי אפשטיין, בביצוע הערכה גופנית והערכה קלינית

צעידה עם פדומטר מסייעת להפחתה במשקל
"מניתוח שורה ארוכה של מחקרים עולה שאנשים שצועדים יותר נוטים להיות רזים יותר בהשוואה לאנשים שצועדים פחות", ציין ד"ר ריצ'רדסון, "השימוש בפדומטר מעלה את המוטיבציה להגדיל את מספר הצעדים במהלך היום ומעניק יתרונות בריאותיים שקשורים הן בהפחתה במשקל והן בהגברה של מידת הפעילות הגופנית במהלך היום"

פעילות גופנית מפחיתה את הסיכון לדמנציה של כלי הדם, אך לא לאלצהיימר
24/12/07
תוצאות מחקר פרוספקטיבי (שצופה לעתיד) שפורסם לאחרונה בכתב העת האלקטרוני Neurology, מצביעות על כך שהגברת הפעילות הגופנית היומית עשויה להפחית את הסיכון לפתח דמנציה (שיטיון) של כלי הדם, אולם לא להקטין את הסיכון לפתח אלצהיימר

אימון אפקטיבי בחדר הכושר
13/12/07
ישנה חשיבות רבה להתאמת תוכנית פעילות מתאימה, הכוללת אימון כוח שיתייחס ליכולתו ולמטרתו האישית של המתאמן. אימון כוח פירושו ליצור עומס שיתרום לשיפור יכולת הכוח של המתאמן. עליו לבחור את התרגיל הנכון לגירוי השריר ולדאוג למינון נכון של העומס

נפש בריאה בגוף בריא
01/10/07
הקפדה על פעילות אירובית 4-2 פעמים בשבוע (לפחות) במשך 60-30 דקות תורמת לצמצום או למניעה של מחלות, גורמי סיכון ובעיות בריאותיות בזכות השפעתם החיובית של מרכיבי הכושר הגופני הבסיסיים על בריאות האדם

GYMSTICK: רצועה ומקל אשר עושים את ההבדל
16/09/07
חדש בישראל ובלעדי במועדון הספורט בוינגייט: פשוט וקל להתאמן ולהוריד במשקל, בעזרת מכשיר מהפכני המאפשר להתאמן בסגנון אחר, לחזק ולעצב את הגוף וכמובן להוריד במשקל

ללמוד דרך הגוף: תנועה לגיל הרך בחגי תשרי
אנשי התנועה לגיל הרך מזמינים את הילדים ללמוד על מאפייני החג ומנהגיו דרך הגוף, התחושות והחושים תוך כדי תנועה של הגוף במרחב, ביחד עם החברים בקבוצה או לבד

אירובי וגמישות: מחטבים גם את המכשירים
29/07/07
משקולות חדשניות, חישוק צבעוני, כדור גמישות חדש ושלל אביזרי כושר וגמישות חדשים. ענת מאיר מדווחת על חידושי הכושר האחרונים, כפי שהוצגו בכנס הכושר הגדול שנערך באחרונה בארצות-הברית

  10   [11-13]

נקבע מועד חדש: טקס הפתיחה של המשחקים האולימפיים בטוקיו יתקיים ב-23.7.21. בהצלחה!

אתכם גם בימי קורונה: אל תחמיצו את סדרת ההרצאות המקוונות של ביה"ס למאמנים ולמדריכים

נלחמים על הכושר: נבחרת השחייה הפראלימפית מתאמנת בבריכה הלאומית במכון וינגייט

המרכז לרפואת ספורט ולמחקר של מכון וינגייט, ממשיך גם בימים אלו לשרת את ספורטאי ההישג המגיעים למכון

שחקן הבדמינטון האולימפי, מישה זילברמן יתאמן בתקופה הקרובה במכון וינגייט, המכון הלאומי למצוינות בספורט

פעילות הספורט ההישגי במכון וינגייט נמשכת במתכונת מצומצמת בהתאם להנחיות משרד הבריאות ומשרד התרבות והספורט

בהתאם להנחיות משרד הבריאות, הלימודים בביה"ס למאמנים ולמדריכים ע"ש נט הולמן מושבתים מה-13.3.20 ועד להודעה חדשה

מנויים יקרים, בהתאם להוראות משרד הבריאות, מה-14.3.20, לא תתקיים פעילות במועדון הספורט: לא יתקיימו שיעורי סטודיו ומתקני הכושר, טניס השולחן, מגרשי הטניס והבריכות יהיו סגורים עד להודעה חדשה

נמשכת ההרשמה למגוון קורסים ומסלולי לימוד בביה"ס למאמנים ולמדריכים של מכון וינגייט